گران ترین لپ تاپ های دنیا

لپ تاپ ها برای بسیاری از ما صرفا برای انجام کارهای روزمره استفاده می شوند اما عده کمی به دنبال منحصر به فرد بودن هستند. در این مطلب سری به لپ تاپ های خاص زدیم و 10 لپ تاپ گران قیمت دنیا را با مشخصات فنی و ظاهری معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.
گران ترین لپ تاپ های دنیا

برای کاربری روزانه با هزینه 100 دلار به راحتی می توانید یک لپ تاپ خریداری کنید اما برای داشتن لپ تاپی منحصر بفرد یا کارایی بالا باید خیلی بیشتر هزینه کنید. امروز قصد داریم گران ترین لپ تاپ های دنیا را معرفی کنیم که از مشخصات عادی یک لپ تاپ بسیار فاصله دارند. این لپ تاپ ها برای افرادی طراحی می شوند که دوست دارند منحصر به فرد عمل کنند و هزینه زیادی بپردازند. لیست لپ تاپ ها و ارقام ذکر شده در زیر از منابع مختلف وب .  مانند Top Flash Flash ، Tnt Untold  و Blog Nox گردآوری شده است.

با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

 10. لپ تاپ Alienware Area 51 M15X قیمت 5000 دلار

اولین لپ تاپ لیست ما Alienware است که پرطرفدارترین لپ تاپ گیمینگ جهان است.  لپ تاپ   Area 51 M15X یکی از بهترین لپ تاپ های بازی در بازار است و تجربه بازی استثنایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر به دنبال لپ تاپ قابل اطمینان هستید  که از گرافیک و کارایی بالایی برخوردار باشد ، و بودجه لازم برای هزینه کردن را دارید لپ تاپ  M15X یک انتخاب عالی است. آخرین نسخه آن دارای یک پردازنده 2.8 گیگاهرتز Intel Core-2 Extreme X9000 ، 3 گیگابایت رم ، 1 ترابایت حافظه و نمایشگر 15.4 اینچی است. بسته به جایی که آن را خریداری می کنید ، این لپ تاپ در حاشیه قیمت 5،000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

9. لپ تاپ Rock Extreme SL8 قیمت 5500 دلار

لپ تاپ Rock Extreme SL8  نهمین لپ تاپ گران قیمت در جهان است.تنها با 500 دلار اضافی بیشتر از لپ تاپ قبلی Alienware؛ می توانید خودتان آنچه را که یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های بازی در نظر گرفته شده است ، خریداری کنید.

سخت افزار آن از یک پردازنده  Intel Core-Quad 2 ، یک کارت گرافیک NVIDIA Ge-FORCE 9800M GTX SLI ، یک هارد SSD 256 GB و 8 گیگابایت رم تشکیل شده است.بنابراین اگر قصد بازی دارید و به دنبال ارتقا هستید ، Extreme SL8 می تواند گزینه خوبی باشد.شما همچنین می توانید از سرعت پردازش سریع آن هنگام انجام سایر کارها یا انجام چندین کار به طور همزمان بهره مند شوید.

8. لپ تاپ Stealth MacBook Pro قیمت 6000 دلار

لپ تاپ بعدی لیست ما اپل Stealth MacBook Pro color ware 6000 دلاری است. نسخه اولیه 15 اینچی معمولی این لپ تاپ با قیمت 1500 دلار در بازار موجود است. اما بعد از ارائه نسخه اولیه ، شرکت اپل تصمیم گرفت با اضافه و تغییر 10 گزینه ، color ware را با قیمت 6000 دلار عرض کند.

با پرداخت هزینه 6000 دلاری ، یک Xero براق فوق العاده و یک صفحه نمایش سفارشی مات و همچنین فناوری تاچ خواهید داشت. این امر باعث می شود استفاده از تاچ پد ، تجربه بهتری باشد ، در حالی که از آن محافظت بیشتری می شود. لپ تاپ MacBook Pro 15-Inch  از یک پردازنده با سرعت 3.06GHZ ، رم 8 گیگابایتی وهارد  SSD 256 گیگابایتی ساخته شده است.

7. لپ تاپ Voodoo Envy H171 قیمت 8500 دلار

در لیست گرانترین لپ تاپ های جهان در  HP Voodoo Envy H171در رتبه هفتم قرار گرفته است. این قیمت برای فول امکانات ترین نسخه  این لپ تاپ است در حالی که نسخه پایه آن 4500 دلار قیمت دارد. در نسخه پایه به شما یک پردازنده 2.93GHZ  اینتل Core-2  X6800 ، رم  GB DDR RAM4، یک هارد  160GB  قابل ارتقا تا 600GB  و یک صفحه نمایش 17 اینچی ارائه خواهد داد. البته اگر در سال 2007 این لپ تاپ را سفارش می دادید، می توانستید ظاهر آن را به دلخواه خود انتخاب کنید. شرکت  اچ پی 24 رنگ و 14 طرح مختلف را به عنوان گزینه برای مشتریان خود ارائه کرده بود.

6. لپ تاپ EGO از شرکت بنتلی با قیمت 20000 دلار

لپ تاپ بعدی در لیست ما بیش از دو برابر قیمت Voodoo Envy H171 یعنی 20،000 دلار قیمت دارد. اگر از طرفداران ماشین لوکس هستید ، مطمئناً از این همکاری بین تولید کننده ماشین های لوکس انگلیسی ، بنتلی و EGO استقبال خواهید کرد. با پولی که پرداخت می کنید صاحب  نمای بیرونی چرمی با الماس تزئین شده و یک دسته داخلی کروم خواهید شد که جمله نشان تجاری شرکت "Knurling" روی آن  حکاکی شده است.

همچنین در طراحی آن از طلای سفید استفاده شده و آرم بتی پشت آن قرار گرفته است. همکاری این دو شرکت به تولید  250 لپ تاپ محدود شده است ، که به حفظ انحصار و قیمت آن کمک می کند. نسبت به یک لپ تاپ تزیینی ، مشخصات بدی ندارد. پردازنده  AMD TurionTM ، 2 گیگابایت رم ، هارددیسک 160 گیگابایتی ، صفحه نمایش 12 اینچی گسترده  مشخصات بدی نیست.

5. لپ تاپ Bling My Thing’s “Golden Age” MacBook Air قیمت 26000 دلار

در جایگاه پنجم لیست گرانترین لپ تاپ های  دنیا  Golden Age” MacBook Air قرار دارد و قیمتی معادل 26000 دلار دارد. این یکی از اولین لپ تاپ هایی بود که در آن طلای 24 عیار و 12000 بلور Swarovski  استفاده شد و در سال 2008 در CeBIT منتشر شد.برای حفظ انحصار خود ، تنها 20 نمونه از آن ساخته شد و پس از انتشار اول ، برخی از نسخه ها با قیمت تقریبی 39750 دلار قبل از افت قیمت فروخته شدند. امروز ، قیمت Golden Age” MacBook Air 26000 دلار است و دارای یک پردازنده 1.6 گیگاهرتزی Intel Core-2 ، 2 گیگابایت رم ، هارددیسک 80 گیگابایتی و صفحه نمایش 13 اینچی است

4. لپ تاپ MacBook Pro 24 Karat Gold قیمت 30000 دلار

لپ تاپ MacBook Pro 24 Karat Gold چهارمین لپ تاپ لیست با بدنه تمام طلای 24 عیار 30000 دلار قیمت دارد. این لپ تاپ اولین بار برای یک مشتری ناشناس در یکی از فروشگاه های اپل سال 2013 طراحی شد.کل لپ تاپ از طلای 24 عیار ساخته شده است و قسمت های غیر فلزی باقیمانده نیز به صورت دستی برای هماهنگی رنگ طلا، رنگ آمیزی شده اند.شاید یکی از بهترین ویژگی های آن لوگوی بازسازی شده اپل در بالای لپ تاپ باشد که  با ده ها الماس درخشان چند رنگ ساخته شده است.
به جز زیبایی فوق العاده لپ تاپ ، سخت افزار داخلی آن چیزی است که شما از Macbook Pro معمولی انتظار دارید: پردازنده GHZ Interior Core 2 Duo ، رم 4 گیگابایتی ، هارددیسک 160 گیگابایتی و نمایشگر 15 اینچی. جالب است بدانید حتی پس از سفارشی سازی ، لپ تاپ با ضمانت های کامل به خریدار ارائه شد.

3. لپ تاپ Tulip E-GO Diamond قیمت 355000 دلار

لپ تاپ Tulip E-GO Diamond بالای لیست ما در کنار گرانترین لپ تاپ های جهان قرار دارد. این کالای لوکس با هزینه سرسام آور 355،000 دلار ، توسط تالیپ تحت برند E-GO Life-Style B.V ساخته شده است.همانطور که حدس می زنید ، این لپ تاپ دقیقاً مانند سایر لپ تاپ های لیست ما کارایی محدودی دارد. مشخصات فنی شامل پردازنده 64 بیتی AMD Turion ، 1 گیگابایت رم ، هارددیسک 160 گیگابایتی و صفحه نمایش پهنای باند 12X اینچی با وضوح WXGA است. با این حال ، به دلیل طراحی بی نظیر و زیبایی ظاهری ، تفاوت آن با بقیه بسیار زیاد است. این لپ تاپ طوری طراحی شده که مثل کیف دستی یک زنانه باشد ، بنابراین در ظاهر آن از لوازم جانبی کیف زنانه استفاده شده است. این کیف از پالادیوم جامد ، طلای سفید ساخته شده و با الماسهای براق درشت تزیین شده است. مطمئناً این لپ تاپ منحصر به فرد است ، اما 355،000 دلار برای لپ تاپ کمی بیش از حد به نظر می رسد ،شما اینطور فکر نمی کنید ؟!

2. لپ تاپ Luvaglio قیمت 1 میلیون دلار

دومین لپ تاپ گران قیمت جهان از لوواگلیو از یک شرکت مستقر در انگلستان است.ممکن است عجیب به نظر برسد که یک لپ تاپ 1 میلیون دلار قیمت داشته باشد. اما اگر بدانید یکی از نادرترین الماس های جهان دکمه پاور آن را تشکیل می دهد، کمی بهتر شرایطش را درک خواهید کرد.
همچنین یک صفحه نمایش OLED 17 اینچی ، 128 گیگابایت SSD ، پخش کننده BlueRay ، اتصال USB و تشخیص اثر انگشت در این لپ تاپ استفاده شده است. نکته جالب اینکه اگر قصد خرید یکی از این لپ تاپ ها را داشته باشید حتما باید دیداری با مدیر عامل شرکت یعنی رابرت سینکلیر داشته باشید.

1. لپ تاپ MJ’S Swarovski & Diamond Studded Notebook  قیمت 3.5 میلیون دلار

استودیوی هنری اوکراینی MJ ، گرانترین لپ تاپ جهان را در سال 2016 به عنوان بخشی از  مجموعه لوازم لوکس طراحی شده خود، رونمایی کرد.این قیمت رویایی را می توان به واسطه الماس های سیاه و سفید استفاده شده در موس و قاب لپ تاپ توجیه کرد. این لپ تاپ به خودی خود کاملاً استاندارد است و قطعات داخلی آن کارایی روزمره دارند.  این مجموعه به صورت منحصر به فرد با تعداد محدود ارائه شده و دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد از این لپ تاپ ساخته شده است. این شرکت همچنین طیف وسیعی از لپ تاپ های لوکس دیگر را مثل  Asus Lamborghini Platinum ، Acer  Ferrari Gold Python و  VIP Swarovski ASUS Eepc طراحی کرده است. این گرانترین لپ تاپ در جهان است که تاکنون ساخته شده است و ممکن است بزودی به رتبه دوم تنزل پیدا کند! 

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد