MSI Commercial 14 را معرفی کرد: یک لپ تاپ تجاری جدید با ویژگی های امنیتی و بهره وری پیشرفته

MSI از Commercial 14 رونمایی کرد، یک لپ‌تاپ تجاری جدید که به سری‌های Summit Flip، Prestige و Modern می‌پیوندد. این صفحه نمایش 14 اینچی FHD+، ویژگی‌های امنیتی متمرکز بر سازمان، پلتفرم Intel Evo، Thunderbolt 4، خنک‌کننده بهینه، و راه‌حل ویدئو کنفرانس را ارا
MSI Commercial 14 را معرفی کرد: یک لپ تاپ تجاری جدید با ویژگی های امنیتی و بهره وری پیشرفته

در Computex 2023، ام اس آی قرار است با معرفی Commercial 14 مجموعه لپ‌تاپ‌های تجاری و بهره‌وری خود را گسترش دهد. این محصول جدید به سری‌های Summit Flip، Prestige و Modern موجود می‌پیوندد که قرار است همه آنها در آینده منتشر شوند. ماه ها. Commercial 14 به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای سازمانی طراحی شده است و دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD+ به همراه طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی است.

با Commercial 14، MSI در حال گسترش تجارت و تولید لپ‌تاپ‌های خود است که به طور سنتی شامل سری Summit، سری Prestige و سری مدرن می‌شود. با به نمایش گذاشتن Commercial 14 در Computex، MSI اکنون در مجموع چهار خط محصول را برای مجموعه تجاری و بهره‌وری خود در سال 2023 ارائه می‌کند، یعنی سری Summit Flip، Prestige، Commercial و Modern.

در حالی که MSI مشخصات دقیقی برای Commercial 14 ارائه نکرده است، اطلاعات همراه به «آخرین پردازنده Intel Core i7» و یک صفحه نمایش 14 اینچی 16:10 FHD+ اشاره می کند که به احتمال قدرت گیری آن توسط پردازنده های Meteor Lake آینده اینتل اشاره می کند.

Commercial 14 بر روی پلت فرم Intel Evo ساخته شده است و از استانداردهای Microsoft Secured-Core PC در سطح BIOS پیروی می کند. دارای ویژگی های امنیتی اضافی مانند TPM گسسته، Intel vPro و Windows Hello است. علاوه بر این، ویژگی های اختیاری مانند کارت خوان هوشمند و NFC را ارائه می دهد که نیازهای مدیران فناوری اطلاعات را برآورده می کند.

MSI ادعا می‌کند که به چهار نکته کلیدی که اغلب مشتریان تجاری را با مشکل مواجه می‌کند، پرداخته است: انتخاب پورت، عمر باتری، صدای فن و حوادث غیرمنتظره. برای رفع این مشکلات، Commercial 14 طیف وسیعی از گزینه های اتصال را ارائه می دهد، از جمله Thunderbolt 4 با انتقال برق و DisplayPort 1.4، کارت خوان SD، HDMI، 3x USB 3.2 Gen1 Type-A و Gigabit Ethernet. علاوه بر این، این لپ‌تاپ از فناوری Side Vent بهره می‌برد که کنترل دما را بهینه می‌کند و عملکرد تقریباً بی‌صدا را در طول بارهای کاری معمولی تضمین می‌کند.

علاوه بر ویژگی‌های سخت‌افزاری، Commercial 14 همراه با راهکار جامع ویدئو کنفرانس پیشرفته MSI ارائه می‌شود. این بسته جامع شامل وب‌کم با محدوده دینامیکی بالا (HDR)، میکروفون‌های جهت‌دار و نرم‌افزار MSI Meeting Helper است که برای بهبود ارائه‌ها در پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی محبوب مانند Zoom و Microsoft Teams طراحی شده است.

در حالی که MSI تاریخ انتشار یا اطلاعات قیمت مشخصی را برای Commercial 14 ارائه نکرده است، انتظار می‌رود که در سه ماهه چهارم سال 2023، همزمان با اعلام پیش‌بینی پردازنده Meteor Lake اینتل، در دسترس قرار گیرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد