پد لمسی هوشمند MSI Raider GE78 HX: لپ تاپ گیمینگ سطح جدید

MSI لپ‌تاپ گیمینگ MSI Raider GE78 HX Smart Touchpad را با Core i9-13980HX و GeForce RTX 4070 معرفی می‌کند. این لپ‌تاپ دارای یک صفحه لمسی با کلیدهای قابل برنامه‌ریزی، عملکردهای دسترسی سریع و سوئیچ جابجایی است.در آلمان با قیمت 3599 یورو به زودی در دسترس است
پد لمسی هوشمند MSI Raider GE78 HX:  لپ تاپ گیمینگ سطح جدید

MSI اخیراً به‌روزرسانی چشمگیر سری لپ‌تاپ Raptor Lake-HX خود را معرفی کرده است که نسخه لمسی هوشمند MSI Raider GE78 HX را معرفی می‌کند. این آخرین تکرار دارای چندین پیشرفت قابل توجه است، از جمله افزودن یک صفحه لمسی در کنار پد لمسی. این تاچ پد جدید مجهز به کلیدهای قابل برنامه ریزی است و دسترسی سریع و راحت به عملکردهای ویندوز که اغلب استفاده می شود را فراهم می کند.

بررسی عمیق ما از MSI Raider GE78 HX، بهبود عملکرد قابل توجه آن را در مقایسه با نسل‌های قبلی و همچنین قابلیت ارتقا کاربرپسند آن را برجسته کرد. با این حال، یکی از ایراداتی که ما شناسایی کردیم، فضای خالی آن بود، به ویژه با توجه به صفحه نمایش 17 اینچی جادار لپ تاپ. برای رفع این نگرانی، MSI نسخه لمسی هوشمند MSI Raider GE78 HX را معرفی کرده است.

پد لمسی که در کنار پد لمسی قرار دارد، یک پیشرفت قابل توجه است. با استفاده از سوئیچ اختصاصی می توان آن را به راحتی روشن و خاموش کرد. از طرف دیگر، دارای یک "حالت هوشمند" است که به طور خودکار تاچ پد را در صورت عدم استفاده غیرفعال می کند و به محض اینکه دست کاربر شناسایی می شود، به سرعت آن را دوباره فعال می کند. علاوه بر این، پد لمسی هوشمند MSI Raider GE78 HX دسترسی سریع به عملکردهای مختلف مانند ضبط صفحه، فعال سازی دوربین، کنترل بلوتوث و تعویض پروفایل در حین پرواز را برای کاربران فراهم می کند.

تاچ پد همچنین دارای یک نوار لغزنده عملکردی است که به کاربران امکان می دهد روشنایی صفحه نمایش، صدا و خروجی میکروفون را بدون زحمت تنظیم کنند. علاوه بر این، MSI پنج کلید قابل برنامه ریزی را روی تاچ پد تعبیه کرده است که می توان آنها را با استفاده از نرم افزار همراه، شبیه به دکمه های برنامه نویسی ماوس، سفارشی کرد. در نهایت، سطح گسترش یافته تاچ پد می تواند به عنوان یک ترک پد معمولی نیز عمل کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد عملکردهای تاچ پد، لطفاً به ویدیوی پیوست مراجعه کنید.

در حال حاضر، تاچ پد هوشمند MSI Raider GE78 HX در یک پیکربندی موجود است که دارای پردازنده Intel Core i9-13980HX، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4070، صفحه نمایش 4K 240 هرتز، 32 گیگابایت حافظه رم DDR5 و TBB است. SSD. این اولین بار در ماه ژوئن در آلمان با قیمت 3599 یورو (معادل 3857 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد. با توجه به تیزرهایی که قبلاً توسط MSI در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته شده بود، انتظار می رود که به زودی یک راه اندازی جهانی نیز دنبال شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد