MSI از Prestige 13 Evo – A13M رونمایی کرد: لپ‌تاپ تجاری شیک و سبک با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته

MSI لپ‌تاپ پرستیژ 13 Evo – A13M را عرضه کرده است، یک لپ‌تاپ تجاری شیک و سبک با وزن تنها 990 گرم. عملکرد فوق‌العاده، عمر باتری تا 16 ساعت و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند تاری صفحه حریم خصوصی و ورود به سیستم تشخیص چهره را ارائه می‌دهد.
MSI از Prestige 13 Evo – A13M رونمایی کرد: لپ‌تاپ تجاری شیک و سبک با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته

MSI، تولید کننده مشهور سخت افزار کامپیوتر، اخیراً Prestige 13 Evo – A13M را معرفی کرده است، یک لپ تاپ تجاری چشمگیر که برای پاسخگویی به خواسته های حرفه ای هایی که به دنبال عملکرد عالی، قابلیت حمل فوق العاده و طراحی جمع و جور هستند، طراحی شده است. Prestige 13 Evo – A13M با ظاهر شیک و شیک خود در دو گزینه رنگی زیبا عرضه می شود: سیاه و سفید. وزن این لپ تاپ تنها 990 گرم است و وزن آن فوق العاده سبک است و حمل آن را بدون کاهش قدرت و عملکرد آسان می کند.

یکی از ویژگی های برجسته این لپ تاپ عمر باتری استثنایی آن است که با یک بار شارژ تا 16 ساعت استفاده می کند. این عمر باتری طولانی به کاربران تجاری اجازه می دهد تا بدون دردسر شارژ مجدد مکرر در طول روز به طور یکپارچه کار کنند.

با درک اهمیت حفظ حریم خصوصی و امنیت، MSI چندین ویژگی نوآورانه را در Prestige 13 Evo – A13M گنجانده است. ویژگی TobiiAWARE نشانه‌های بصری محتاطانه‌ای را ارائه می‌کند تا به کاربران هشدار دهد زمانی که شخصی به صفحه آن نگاه می‌کند، در حالی که احراز هویت پیوسته به طور خودکار محتویات صفحه را هنگامی که کاربر نگاه می‌کند یا کنار می‌رود، محو می‌کند. علاوه بر این، این لپ‌تاپ دارای یک ویژگی قفل خودکار است که با قفل کردن رایانه بلافاصله پس از خروج کاربر، حریم خصوصی و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. برای محافظت از اطلاعات حساس، ویژگی Peek Detection از سرنخ‌های بصری ظریفی استفاده می‌کند تا اگر کسی پشت سر آنها سعی در مشاهده صفحه نمایش آن‌ها داشته باشد، به کاربران اطلاع می‌دهد. تاری صفحه حریم خصوصی خودکار یا مبتنی بر واکنش را برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی در شرایطی که به سطح بالایی از محرمانگی نیاز دارد ارائه می دهد.

لپ تاپ Prestige 13 Evo – A13M گواهینامه ای را از پلتفرم Intel Evo دریافت کرده است که تجربه کاربری استثنایی را چه برای کار و چه در اوقات فراغت تضمین می کند. این لپ‌تاپ گزینه‌های ورود بیومتریک پیشرفته، از جمله حسگر اثر انگشت و دوربین IR FHD، علاوه بر قابلیت ورود به سیستم تشخیص چهره ایمن ارائه‌شده توسط Windows Hello را ارائه می‌دهد. با استفاده از شاتر وب کم خصوصی، کاربران می توانند از حریم خصوصی خود اطمینان داشته باشند و از تجربه ای بدون نگرانی لذت ببرند.

وقتی صحبت از نمایشگر و اتصال به میان می‌آید، Prestige 13 Evo – A13M در هر دو منطقه ارائه می‌شود. این لپ تاپ با در نظر گرفتن دوام ساخته شده است و دارای گواهینامه MIL-STD-810G است و از استحکام درجه نظامی اطمینان می دهد. شاسی آلیاژ منیزیم-آلومینیوم آن، همراه با نمایشگر با نسبت طلایی 16:10 و نسبت صفحه نمایش نزدیک به 90 درصد، تجربه بصری همه جانبه ای را ارائه می دهد. این لپ‌تاپ با پردازنده‌های Core i7 اینتل و پلتفرم اینتل Evo، از نظر قدرت و کارایی عالی است.

لپ تاپ Prestige 13 Evo – A13M به ویژگی های پیشرفته ای مانند Wi-Fi 6E برای تجربه بی سیم فوق العاده، دوربین کاهش نویز و کاهش نویز که کیفیت تماس کنفرانس را افزایش می دهد و جدیدترین سیستم عامل Windows 11 Pro یا Windows 11 Home مجهز شده است. . MSI ویندوز 11 پرو را برای کاربران تجاری توصیه می کند و یک محیط محاسباتی جامع و امن را برای آنها فراهم می کند. برای علاقه مندان، Prestige 13 Evo – A13M در حال حاضر در بازار امارات متحده عربی با قیمت ۴۹۹۹ درهم با قیمت تبلیغاتی ۴۷۹۹ درهم در دسترس است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد