افشای جدید تغییرات بزرگی را در ویندوز 11 نشان می دهد

قابلیت های جدید بسیار خوب برای گالری عکس مخفی در File Explorer و انعطاف پذیری بیشتر با ویجت ها
افشای جدید تغییرات بزرگی را در ویندوز 11 نشان می دهد

شواهد تازه ای از برخی تغییرات قابل توجه در رابط ویندوز 11 منتشر شده است که به ویژگی های جدید ویجت ها و ویژگی گالری عکس برای File Explorer اشاره می کند.

گالری تصویر دوم پنهان می ماند، اما در ساخت آزمایشی 23419، PhantomOfEarth حفاری های بیشتری انجام داده است. پس از فعال کردن این قابلیت (با استفاده از ابزار پیکربندی ویندوز)، افشاگر متوجه شد که یک تغییر مهم در این ویژگی اعمال شده است - File Explorer اکنون بلافاصله تغییرات ایجاد شده در هر تصویر را نشان می دهد.

همانطور که در کلیپ ویدیویی توییت بالا مشاهده می کنید، افشاکننده تصویر را با استفاده از گزینه های ویرایش سریع در نوار بالا می چرخاند و در زمان واقعی تا 90 درجه در پوشه می چرخد - که بسیار جالب است. هر ویرایشی که انجام دهید، فوراً جلوه ها را در پنجره پوشه داخل File Explorer خواهید دید.

برای آن دسته از شما که فکر می کنید - چه، File Explorer یک گالری عکس دارد؟ بله، حداقل در بیلدهای آزمایشی پنهان است، و این چیزی است که در فوریه 2023 مشاهده شد.

دیگر افشای اطلاعات مربوط به ویندوز 11 که امروز صبح توجه ما را به خود جلب کرد، از منبع مشهور شایعات مایکروسافت، Zac Bowden، منتشر شد. در یک پادکست جدید برای سایت خواهر ما Windows Central، باودن اشاره کرد که ممکن است امکان انتقال ویجت ها به دسکتاپ وجود داشته باشد (همانطور که توسط XenoPanther در توییتر مشخص شده است.

تجزیه و تحلیل: به احتمال زیاد ما شاهد انتشار این ویژگی ها هستیم

ویجت ها روی دسکتاپ؟ در حال حاضر، اینها در پنل ویجت‌ها ذخیره می‌شوند، که مایکروسافت در حال حاضر مشغول کار سخت روی آن است، زیرا اخیراً اندازه برد ویجت‌ها را افزایش داده است. علاوه بر این، آیکون های متحرک برای ویجت ها نیز در حال آزمایش هستند.

منطقی است که ویجت‌های قابل انتقال به دسکتاپ را صرفاً به عنوان یک گزینه برای کسانی که ممکن است بخواهند نصب ویندوز 11 خود را به روش‌های مختلف سفارشی‌سازی کنند و همچنین از سوابق تاریخی برای ویندوز استفاده کنند، منطقی است. توانایی قرار دادن ویجت ها روی دسکتاپ با ویندوز 7 را به یاد بیاورید (در آن زمان، توجه داشته باشید که آنها را گجت می نامیدند، اما آنها یکسان هستند).

همچنین خوب است که می بینیم گالری عکس File Explorer همچنان در پشت صحنه جلب توجه می کند، و ما می توانیم آن را به عنوان یک نشانه مثبت در نظر بگیریم که این چیزی است که در اواخر امسال به طور کامل در آزمایش خواهیم دید. به نظر می رسد این یک شرط مطمئن برای گنجاندن نهایی در ویندوز 11 به عنوان یک لمس هوشمند و مفید برای بخش اصلی رابط سیستم عامل است، اگرچه مانند همیشه با ویژگی های آزمایشی، هرگز نمی توانید کاملاً مطمئن باشید که آیا آنها برای انتشار برش خواهند داشت یا خیر. .

همانطور که در مورد سایر تغییرات بالقوه بزرگ برای ویندوز در حال توسعه که اخیراً شاهد آن بودیم، نشت بیشتری در مورد مفهوم "Cloud PC" وجود دارد - اگرچه این می تواند یک ویژگی برای تجسم بعدی سیستم عامل مایکروسافت (شاید ویندوز 12) باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد