Nvidia GeForce Game Ready Driver 531.18 اکنون با وضوح تصویر فوق العاده RTX و موارد دیگر در دسترس است

بسته درایور جدید برای GPU های GeForce دیروز وارد بازار شد و علاوه بر بهینه سازی های مختلف برای عناوینی مانند Atomic Heart ، از RTX Video Super Resolution پشتیبانی می کند. این فناوری مصنوعات را در Chrome یا Edge در چندین پلت فرم استریم حذف می‌کند.
Nvidia GeForce Game Ready Driver 531.18 اکنون با وضوح تصویر فوق العاده RTX و موارد دیگر در دسترس است

اگرچه دیگر امکان پشتیبانی از مجموعه جدیدی از GPU ها وجود ندارد، آخرین بسته GeForce Game Ready Driver دارای نکات برجسته ای است. این درایور جدید از انویدیا که دیروز منتشر شد و با شماره نسخه 531.18 عرضه شد، RTX Video Super Resolution را معرفی می‌کند، اما چیزهای بیشتری به جز این فناوری ارتقا/افزایش ویدیو وجود دارد.

به گفته انویدیا، «رزولیشن RTX Video Super Resolution از هوش مصنوعی و هسته‌های تنسور RTX برای بهبود کیفیت ویدیوی تماشا شده در مرورگر کروم یا اج با حذف مصنوعات فشرده‌سازی مسدود شده و افزایش وضوح ویدیو استفاده می‌کند». لیست سرویس‌های پخشی که به لطف این فناوری می‌توانند از وضوح و وضوح بهتر بهره ببرند شامل Twitch، YouTube، Netflix، Hulu و غیره است. با کمک RTX Video Super Resolution که فقط برای پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 30 و 40 در دسترس است، مردم می‌توانند جریان‌های ویدیوی مورد علاقه خود را بدون توجه به تعداد پیکسل اصلی، روی نمایشگرهای با وضوح بالا تا 4K تماشا کنند.

در کنار RTX Video Super Resolution، Nvidia GeForce Game Ready Driver 531.18 با بهینه سازی های بیشتری برای Atomic Heart و The Finals همراه با معرفی 7 بازی دیگر در لیست عناوین با تنظیمات GeForce Experience Optimal ارائه می شود.

روش های دانلود این بسته نرم افزاری مانند قبل باقی می مانند: وب سایت انویدیا یا از تب Drivers در برنامه GeForce Experience.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد