تبلت گیمینگ RedMagic با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 10000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 144 هرتز عرضه می شود.

تبلت بازی RedMagic: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 10000 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش 144 هرتز. در 5 جولای در کنار RedMagic 8S Pro عرضه می شود. در ابتدا در بازار چین در دسترس است.
تبلت گیمینگ RedMagic با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 10000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 144 هرتز عرضه می شود.

برای ورود قریب الوقوع تبلت بازی RedMagic که به زودی توسط Nubia عرضه می شود، آماده شوید. این تبلت بازی که قرار است در 5 جولای در کنار RedMagic 8S Pro رونمایی شود، با ویژگی های چشمگیر خود هیجان ایجاد کرده است. Nubia نه تنها تصاویر تیزر این دستگاه را به اشتراک گذاشته است، بلکه جزئیاتی از مشخصات آن از جمله نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا 144 هرتز و چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را نیز ارائه کرده است.

Nubia اکنون اطلاعات بیشتری در مورد تبلت بازی RedMagic منتشر کرده است که قرار است فردا در کنار RedMagic 8S Pro معرفی شود. پیش از این اعلامیه، این شرکت نگاهی اجمالی به طراحی صفحه نمایش تبلت در پوشش جداگانه ای ارائه کرده بود. این تبلت دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی است که از BOE تهیه شده است.

انتظار می رود که صفحه نمایش حداکثر روشنایی تا 600 نیت را به همراه نرخ تازه سازی 144 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و پوشش کامل فضای رنگی DCI-P3 ارائه دهد. جالب اینجاست که Nubia هنوز وضوح پنل را تایید نکرده است. با این حال، بر اساس ذکر «2.5K» و نسبت تصویر 16:10، احتمالاً وضوح تصویری 2560 در 1600 پیکسل دارد.

علاوه بر صفحه نمایش چشمگیر، تبلت بازی RedMagic به چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز می شود که به امتیاز بیش از 1.37 میلیون امتیاز در AnTuTu v10 معروف است. در حالی که کوالکام قبلاً برای آخرین پیشنهادات خود به سراغ سری اسنپدراگون 8 نسل 2 رفته است، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 همچنان انتخاب پرچمدار تولیدکنندگان تبلت است، به جز سامسونگ و سری گلکسی تب اس 9 آینده آن.

نوبیا برای اطمینان از جلسات بازی طولانی مدت، یک باتری قابل توجه 10000 میلی آمپر ساعتی را در تبلت بازی RedMagic قرار داده است. این باتری از شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی می کند که امکان شارژ سریع و کارآمد را فراهم می کند. در مورد در دسترس بودن جهانی، Nubia هنوز اظهار نظری نکرده است و نشان می دهد که تبلت بازی RedMagic ممکن است در ابتدا منحصر به بازار چین باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد