در روز اول عرضه RTX 4060 Ti با علاقه کم خریداران و نظرات منفی روبرو است

نشانه های اولیه نشان می دهد که علاقه مصرف کنندگان به کارت گرافیک RTX 4060 Ti کم است. نقدهای منفی 8 گیگابایت VRAM آن را مورد انتقاد قرار می دهد. خرده فروشان تقاضای محدودی را پیش بینی می کنند و قیمت برخی از کارت ها بالاتر از حد پیشنهادی است.
در روز اول عرضه RTX 4060 Ti با علاقه کم خریداران و نظرات منفی روبرو است

کارت گرافیک مورد انتظار RTX 4060 Ti که با نام «ZERO» شناخته می شود، سرانجام با قیمت اولیه 400 دلار آمریکا راهی بازار شد. با این حال، نشانه های اولیه نشان می دهد که علاقه مصرف کنندگان به این GPU ممکن است به طرز ناامیدکننده ای کم باشد. اطلاعات داخلی از منابع موثق مرتبط با قانون مور مرده است نشان می دهد که خرده فروشان حتی قبل از عرضه رسمی RTX 4060 Ti تقاضای ضعیفی را پیش بینی می کنند. در واقع، گزارش‌ها نشان می‌دهند که موجودی موجود در زمان عرضه با عرضه محدودی که در زمان عرضه RTX 4080 مشاهده شد، قابل مقایسه است.

بررسی‌های RTX 4060 Ti اخیراً منتشر شده است و چندان مطلوب نبوده است. منتقدان از کارت گرافیک انتقاد کرده اند، به خصوص به دلیل 8 گیگابایت VRAM بسیار ضعیف آن. بازخورد منفی این بررسی ها نشان می دهد که RTX 4060 Ti ممکن است مورد استقبال گیمرها قرار نگیرد. تام از Moore's Law Is Dead ادعا می کند که چندین منبع خرده فروشی او پیش بینی می کنند که GPU نمی تواند تأثیر قابل توجهی در بازار بگذارد.

به گفته یک منبع معتبر از یک خرده‌فروش بزرگ ایالات متحده، هنگامی که عرضه اولیه RTX 4060 Ti برای راه‌اندازی تمام شود، خرده‌فروش انتظار ندارد تا چند ماه دیگر ذخیره دریافت کند. علاوه بر این، منبع فاش کرد که اگرچه بخشی از سهام راه‌اندازی خرده‌فروش شامل پردازنده‌های گرافیکی با قیمت پیشنهادی 400 دلار آمریکا است، بسیاری از کارت‌های AIB (Add-In Board) قیمت بسیار بالاتری دارند و برخی از AIB‌ها امیدوارند که آنها را با قیمت RTX 3070 بفروشند. .

منبعی از Micro Center، یک خرده‌فروش معروف، گزارش داد که به نظر می‌رسد علاقه مصرف‌کنندگان به RTX 4060 Ti تقریباً وجود ندارد، و باعث شد که خرده‌فروش از باز کردن زودهنگام فروشگاه‌ها خودداری کند و فقط تعداد محدودی کارت برای هر مکان سفارش دهد. این منبع حتی ابراز نگرانی کرد که برخی فروشگاه‌ها ممکن است برای فروش هر کارتی دچار مشکل شوند.

منبع دیگری اشاره کرد که RTX 4060 Ti ممکن است به دلیل تقاضای کم آن بسیار آسان باشد. یک توزیع‌کننده اروپایی نیز احساسات مشابهی را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که آنها فقط تقاضای حداقلی برای پردازنده گرافیکی داشته‌اند که منجر به عدم تکمیل مجدد در انبارهایشان شده است. جالب توجه است، توزیع کننده همچنین اشاره کرد که موجودی RTX 4070 از ماه آوریل تجدید نشده است، که از گزارش های اخیر پشتیبانی می کند که نشان می دهد NVIDIA توقف عرضه RTX 4070 را تا ژوئن تمدید کرده است.

به طور کلی، به نظر می رسد که NVIDIA ممکن است با مشکلاتی در تبلیغ RTX 4060 Ti، با توجه به بررسی های منفی و آخرین درز از قانون مور مرده است، مواجه شود. تعیین تقاضای واقعی مصرف کنندگان برای RTX 4060 Ti زمان زیادی نمی برد، زیرا GPU اکنون برای خرید در دسترس است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد