شایعه: شیائومی پد 6 مکس یک تبلت بزرگتر و رده بالا با داک کیبورد

شایعه شده است که شیائومی Pad 6 Max را عرضه می کند، یک نسخه بالقوه بزرگتر و بالاتر از سری تبلت های خود. شایعه بلوتوث SIG نشان می‌دهد که با یک داک صفحه‌کلید شخص اول عرضه می‌شود و گمانه‌زنی‌هایی در مورد جانشین Pad 5 Pro 12.4 ایجاد می‌کند.
شایعه: شیائومی پد 6 مکس یک تبلت بزرگتر و رده بالا با داک کیبورد

شایعات حاکی از آن است که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه یک محصول جدید به سری Pad 6 خود است و این بار در حال پیشرفت است. اطلاعات فاش شده از بلوتوث SIG نشان می دهد که تبلت اندرویدی آینده شیائومی که احتمالاً شیائومی پد 6 مکس نام دارد، به زودی به همتایان وانیلی و پرو خود می پیوندد. نکته جالب این است که انتظار می رود این نوع جدید با داک صفحه کلید شخص اول خود عرضه شود.

در حالی که نسخه حرفه ای جدیدترین تبلت پرچمدار شیائومی هنوز وارد بازارهای بین المللی نشده است، طرفداران اکنون می توانند به این نوع بالقوه رده بالاتر توجه کنند. اگرچه ممکن است انتظار داشته باشید که آن را Pad 6 Ultra نامید، بلوتوث SIG فاش می کند که از آن به عنوان Max یاد می شود.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که گواهی بلوتوث SIG به صراحت به خود "Xiaomi Pad 6 Max" اشاره نمی کند. در عوض، شامل متن چینی اضافی است که به "صفحه کلید لمسی هوشمند" ترجمه می شود. این نشان می دهد که این گواهی به جای تبلت به لوازم جانبی صفحه کلید مربوط می شود. این می تواند توضیح دهد که چرا نسخه بلوتوث تایید شده 5.1 است، برخلاف دستگاه های موجود Pad 6 که از بلوتوث 5.2 یا بالاتر پشتیبانی می کنند.

با این وجود، نشت این لوازم جانبی بی‌سیم جدید، همراه با شماره مدل بالقوه شیائومی (23078KB5BC)، گمانه‌زنی‌هایی را درباره جانشینی برای پد 5 پرو 12.4، احتمالاً حتی بزرگ‌تر، ایجاد کرده است.

Xiaomi Pad 6 Max

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد