سامسونگ و ال‌جی برای عرضه مک‌بوک OLED تاشو اپل آماده می‌شوند

سامسونگ و ال‌جی پیش‌بینی می‌کنند که بازار لپ‌تاپ‌های تاشو افزایش پیدا کند، زیرا اپل قصد دارد یک مک‌بوک OLED تاشو در سال‌های 2025-2026 معرفی کند. سامسونگ دیسپلی 3.1 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و هر دو شرکت در حال هماهنگی برای توسعه پنل تاشو لپ تاپ هستند
سامسونگ و ال‌جی برای عرضه مک‌بوک OLED تاشو اپل آماده می‌شوند

سامسونگ و ال‌جی مشتاقانه در حال آماده شدن برای افزایش بالقوه در صنعت هستند، زیرا اپل در حال آماده شدن برای عرضه اولین مک بوک OLED تاشو خود در سال 2025-2026 است. پیش‌بینی ورود اپل به بازار لپ‌تاپ‌های تاشو، سامسونگ و ال‌جی را بر آن داشته است که افزایش قابل توجهی را که می‌تواند به همراه داشته باشد، تشخیص دهند. گمانه زنی ها در مورد برنامه های اپل برای معرفی یک آیپد تاشو و حتی یک مک بوک 20 اینچی منتشر شده است، هرچند که فعلا آیفون تاشو بعید به نظر می رسد.

بر اساس گزارش های BusinessKorea، اپل در حال مذاکره با تولیدکنندگان برجسته نمایشگر از جمله Samsung Display و LG Display است. طبق گزارش ها، غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد مک بوک تاشو خود را در سال 2025 معرفی کند و پس از آن در سال 2026 عرضه گسترده ای خواهد داشت.

در حال حاضر، Asus ZenBook 17 Fold OLED به عنوان تنها لپ تاپ OLED تاشو موجود است که از پنل BOE استفاده می کند. با این حال، سرمایه‌گذاری اپل در بخش لپ‌تاپ‌های تاشو، حتی اگر در ابتدا به یک بازار خاص توجه کند، بدون شک به عنوان یک کاتالیزور برای سایر تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) عمل می‌کند. در نتیجه، تامین کنندگان سرمایه گذاری قابل توجهی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای لپ تاپ های تاشو سرمایه گذاری می کنند.

همانطور که توسط نشریه کره ای گزارش شده است، سامسونگ دیسپلی سرمایه گذاری قابل توجهی به مبلغ 4.1 تریلیون وون، معادل 3.1 میلیارد دلار آمریکا را برای تولید پنل های OLED بین سال های 2025 تا 2026 انجام داده است. LG Display همچنین در حال سرمایه گذاری بر روی OLED های با اندازه متوسط طراحی شده برای تبلت ها و تبلت ها است. لپ تاپ ها هر دو شرکت تلاش های خود را برای توسعه و تولید پنل های OLED تاشو که به طور خاص برای لپ تاپ ها طراحی شده اند، هماهنگ می کنند.

با توجه به اینکه Samsung Display دارای علامت تجاری OLED های تاشو است، منطقی است انتظار داشته باشیم که اولین مک بوک تاشو دارای پنل سامسونگ باشد. این گزارش همچنین تاکید می کند که لپ تاپ های تاشو به دلیل اندازه صفحه نمایش بزرگتر، سود بیشتری نسبت به گوشی های هوشمند تاشو دارند. با ورود اپل به بازار لپ‌تاپ‌های تاشو که به‌عنوان یک نیروی محرک عمل می‌کند، سازندگان کره‌ای OLED سودهای قابل‌توجهی از این بازار در حال ظهور به دست می‌آورند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد