Samsung Galaxy Z Tab: شایعات مربوط به قریب الوقوع بودن یک تبلت تاشو ممکن است جعلی باشد

شایعات اخیر حاکی از وجود و عرضه قریب الوقوع یک تبلت تاشو از سامسونگ با نام Galaxy Z Tab بود. این شایعات ممکن است زودرس یا حتی کاملا جعلی بوده باشند، به نظر می رسد که اخباری از بخش های معمولی قابل اعتماد آنها را حذف کرده اند.
Samsung Galaxy Z Tab: شایعات مربوط به قریب الوقوع بودن یک تبلت تاشو ممکن است جعلی باشد

هفته گذشته اخباری در مورد درخت انگور منتشر شد و ادعا می‌کرد که برنامه سامسونگ برای عرضه سومین دستگاه تاشو در کنار Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 در Unpacked در ماه آگوست. این تبلت تاشو که ظاهراً به عنوان "Galaxy Z Tab" طراحی شده بود، قرار بود تبلتی با طراحی سه تاشو باشد. با این حال، به نظر می رسد که این شایعات ممکن است نادرست بوده باشند.

چندین افشاگر و ITKهای صنعتی اکنون در مورد صحت شایعات تردید دارند. راس یانگ، که معمولاً در چنین مواردی قابل اعتماد است، ادعا می کند که سامسونگ برنامه ای برای عرضه چنین دستگاهی ندارد. این تحلیلگر صنعت می گوید که امسال به جز مدل های چینی، سومین قابلیت تاشو در کارت ها وجود ندارد. به نظر می رسد که افشاگر مکس جامبور و دنی دورستاین از Sammobile این عقیده را دارند - و قویاً هم این نظر را دارند.

به جرات می توان گفت که سامسونگ تبلت سه تاشو فوق العاده ای را عرضه نخواهد کرد. حداقل امسال نه. شایعات مربوط به چنین دستگاهی برای مدت طولانی به گوش می رسد که احتمال زیادی وجود دارد که چیزی مشابه در آینده توسط این شرکت منتشر شود. با این حال، چه زمانی مشخص نیست و طرفداران منتظر فقط باید منتظر بمانند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد