SSD ها قابل اعتمادتر می شوند و ما اعدادی برای اثبات آن داریم

SSD ها قابل اعتمادتر از هارد دیسک هستند و هر روز بهتر می شوند
SSD ها قابل اعتمادتر می شوند و ما اعدادی برای اثبات آن داریم

طبق آخرین دور ارقام Backblaze می توان گفت SSD ها قابل اعتمادتر می شوند. داده‌ها نشان می‌دهند که دسته SSD‌هایی که در حال حاضر توسط Backblaze استفاده می‌شوند دارای میانگین نرخ شکست سالانه (AFR) 0.98٪ هستند که کمتر از 1.05٪ AFR ثبت شده در سال 2021 است. AFR نشان دهنده احتمال خرابی در طول یک سال استفاده کامل است. . این گزارش همچنین اشاره می‌کند که هفت نوع از 13 نوع درایو هیچ نقصی نداشتند، اما شش مورد از آن‌ها برای کمتر از 10000 روز کار می‌کردند، که داده‌های کافی برای پیش‌بینی قابل اعتماد نیست.

تست‌های Backblaze SSD‌های Crucial، Dell، Micron، Seagate و WDC را از 240 گیگابایت تا 2000 گیگابایت اندازه‌گیری کردند، با تمرکز بیشتر داده‌ها روی درایوهای Seagate، که تقریباً دو سوم (63٪) از SSD‌های SSD آن را بر اساس تعداد تشکیل می‌دهند. یا بیش از نیمی (56%) بر اساس ظرفیت کل. در حالی که این گزارش نشان می‌دهد که حافظه‌های SSD قابل اعتمادتر می‌شوند، نیاز به مراقبت و توجه مناسب را نیز برجسته می‌کند، زیرا SSD‌ها به طور متوسط در طول ماه‌های گرم تابستان داغ‌تر می‌شوند، که می‌تواند بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد.

در مقایسه با هارد دیسک ها که در سال 2022 دارای AFR 1.37 درصد بودند، SSD AFR 2022 به میزان قابل توجهی پایین تر بود. با توجه به اینکه قیمت SSD در جهت نزولی قرار دارد، این گزارش نشان می دهد که پذیرش SSD ممکن است به زودی به ارتفاعات جدیدی برسد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد