مک‌بوک ایر 15 اینچی می‌تواند زودتر از آنچه فکر می‌کردیم عرضه شود

آیا لیست بلوتوث برنامه های اپل را آشکار کرد؟
مک‌بوک ایر 15 اینچی می‌تواند زودتر از آنچه فکر می‌کردیم عرضه شود

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در چند ماه آینده یک مک بوک ایر جدید 15 اینچی را با تراشه M2 عرضه می کند، و به لطف پرونده اخیر در پایگاه داده راه اندازی بلوتوث (که توسط MacRumors مشاهده شده است)، این شایعات در حال داغ شدن هستند. 

از لحاظ تاریخی، فهرست‌های جدیدی که در این پایگاه داده قرار می‌گیرند، معمولاً قبل از راه‌اندازی محصول جدید هستند. این ورودی مشخص نیست که کدام دستگاه از استاندارد بلوتوث 5.3 که در ارسال به آن اشاره شده است پشتیبانی می کند، اما همانطور که گفته شد، کارشناسان فناوری گمان می کنند که می تواند به یک مک بوک ایر به روز شده و بزرگتر مبتنی بر M2 اشاره کند - یا ممکن است به مک شایعه شده و مورد انتظار اشاره کند.

لیست بلوتوث نشان می دهد که عرضه مک بوک ایر جدید ممکن است قریب الوقوع باشد

در حالی که لیست بلوتوث ممکن است به مک بوک ایر جدید اشاره داشته باشد، همچنین می تواند نشان دهد که یک مک پرو جدید در حال ساخت است. طبق گزارش‌ها، تراشه جدید M2 Ultra از تراشه جدید M2 Ultra بهره می‌برد، اما همان طراحی قبلی خود را حفظ خواهد کرد.

انتظار می‌رود اپل این مک‌ها را در بهار - به طور خاص مارس یا آوریل - برای همراهی با عرضه macOS 13.3 معرفی کند. اگر غول فناوری مستقر در کوپرتینو تا آن زمان این مک ها را عرضه نکند، احتمال زیادی وجود دارد که در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) که معمولاً در ماه ژوئن برگزار می شود، معرفی شوند.

شایان ذکر است که طبق گفته گروه ویژه بلوتوث (SIG)، سازمانی که بر استانداردهای بلوتوث نظارت دارد، بلوتوث 5.3 بهره وری انرژی بهبود یافته، قابلیت اطمینان اتصال بهتر و عملکرد دستگاه را افزایش می دهد. دیگر آی دیوایس‌های مجهز به بلوتوث 5.3 شامل آیفون سری 14 ، مدل‌های نسل فعلی اپل واچ، مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی، مک مینی و غیره هستند.

اگر به دنبال یک مک بوک ایر جدیدتر، بزرگتر یا یک مک پرو به روز شده هستید، این نشانه آن است که ممکن است سریعتر از آنچه فکر می کنید به دست شما برسد. آیا اپل تصمیم می‌گیرد که مک بعدی خود را از طریق یک رویداد یا بیانیه مطبوعاتی بی‌صدا معرفی کند؟ این خبری است که باید منتظر آن بمانیم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد