طبق گزارشات مک بوک ایر 15 اینچی در حال تولید است

شایعات در مورد 15 اینچی MacBook Air برای مدت طولانی منتشر شده است، اما همه چیز در آستانه WWDC 2023 در ژوئن با افزایش تولید لپ تاپ مورد انتظار دوباره داغ می شود.
طبق گزارشات مک بوک ایر 15 اینچی در حال تولید است

همانطور که توسط MacRumors گزارش شده است، یک توییت توسط تحلیلگر محترم صفحه نمایش راس یانگ نشان می دهد که MacBook Air 15 اینچی وارد دور سوم تولید شده است. طبق گزارش‌های قبلی، تولید ایر بزرگ‌تر از فوریه گذشته آغاز شد و طبق گزارش‌های قبلی، تولید رمپ در ماه مارس نیز اتفاق افتاد.

یانگ اظهار داشت که "زمان دقیق عرضه" را نمی داند. او تخمین می زند که این ممکن است در "اواخر آوریل یا اوایل ماه مه" رخ دهد. اگرچه او قبلاً نسخه‌ای در آوریل را پیش‌بینی کرده بود، اما به نظر می‌رسد که به اواسط ماه نزدیک می‌شویم و هیچ پیشنهادی مبنی بر اینکه رویداد بهاری اپل در راه است، کمتر است. با توجه به اینکه این یک مدل کاملاً جدید خواهد بود، ما انتظار داریم که اپل به جای یک بیانیه مطبوعاتی ساده، همانطور که برای مک بوک پرو 14 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی دیدیم، یک رویداد اجرا کند.

مک بوک ایر 15 اینچی چه چیزی را باید انتظار داشت

به جز صفحه نمایش 15 اینچی شبکیه چشم، از نظر طراحی چه چیز دیگری باید از کوپرتینو انتظار داشته باشیم؟ یک مک بوک ایر M2 با صفحه نمایش 13.6 اینچی خود را تصور کنید... این تصویر در ذهن شماست؟ خوب، حالا آن را حدود 1.6 اینچ بزرگتر تصور کنید. ما پیش‌بینی نمی‌کنیم که اپل چرخ را با Air 15 اینچی اختراع کند، این فقط علامتی است برای این شرکت که لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ارائه دهد که قیمت آن از 2499 دلار شروع نمی‌شود. اکنون ما هنوز هیچ ایده ای نداریم که هزینه آن چقدر خواهد بود، اما امیدواریم که از 1499 دلار یا کمتر از آن شروع شود.

در حالی که اندازه 15 اینچی مطمئناً می تواند موارد بیشتری را در خود جای دهد، شایعات حاکی از آن است که ما همچنان فقط دو پورت USB-Type C خواهیم داشت که بسیار بد است. اما مک بوک ایر 15 اینچی بدون فن باید دارای پورت شارژ MagSafe، دوربین 1080p و بلندگوهای ارتقا یافته Air M2 فعلی باشد. یک اسلات کارت SD یا پورت HDMI عالی خواهد بود، اما باز هم به نظر می رسد که در قلمرو مدل های Pro باقی بماند.

در نهایت، می توان این فرضیه را مطرح کرد که از آنجایی که اپل بازار را بر روی تراشه های 3 نانومتری TSMC در اختیار گرفته است، ممکن است مک بوک ایر 15 اینچی با چیپست سری M3 عرضه شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد