بهترین آنتی ویروس های سال 2020 و معرفی آنها

با توجه به نقش تکنولوژی و اهمیت حفظ اطلاعات ، بهتر است در هر وسیله ای که به نوعی با اینترنت سراکار دارد از آنتی ویروس بروز استفاده کرد. این نرم افزارها به ما در حفظ امنیت و ثبات کارایی نرم افزاری سیستم ها کمک می کنند.
بهترین آنتی ویروس های سال 2020 و معرفی آنها

اگر بخواهم تعریف ساده ای از آنتی ویروس ها ارائه کنم، میشه گفت ، همانطور که از اسمشان پیداست، آنتی ویروس ها از سیستم عامل در برابر ویروس محافظت می کنند. اما این تعریف نقص دارد. زیرا تنها ویروس ها نیستند که به سیستم آسیب می رسانند. بلکه بدافزارها و کرم ها نیز می توانند به کامپیوتر نفوذ کنند و اثرات مخربی را وارد کنند. این آسیب ها عموما اختلال در عملکرد سیستم، حذف پرونده ها، دسترسی به اطلاعات شخصی و… می باشند.

در دنیای تکنولوژی پیشرفت ها خیلی سریع در حال انجام است و این پیشرفت در این ویروس ها و بدافزارها نیز چشم گیر است. به همین دلیل ضروری به نظر می رسد که آنتی ویروس دائم بروز باشد. پیشنهاد میکنم همین الان که این مطلب را مطالعه می کنید، از به روز بودن آنتی ویروس خود اطمینان حاصل کنید.

با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

اهمیت حفظ امنیت و بالا بردن سطح آن در این است که شما از آسیب رسانی به سیستم خود اجتناب خواهید کرد و از همه مهمتر اطلاعات شخصی شما حفظ خواهد شد. از طرفی نصب آنتی ویروس های بدون لایسنس، ممکن است تمام امکانات آن محصول را در اختیار شما قرار ندهد. به همین دلیل ، بهتر است از لایسنس اورجینال آنتی ویروس استفاده کنید.

آنتی ویروس های معتبر

آنتی ویروس نود 32

یک مجموعهٔ نرم‌افزارهای امنیتی ( آنتی ویروس ) است که توسط شرکت اسلواکیایی ESET تولید می‌شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزهٔ امنیت رایانه و اینترنت، این برنامه یکی از کارآمدترین و سریعترین برنامه‌ها برای محافظت از رایانه در مقابل ویروس‌ها، تروجان‌ها، و کرم‌های اینترنتی است.

NOD مخفف عبارت محلیِ Nemocnica na Okraji Disku است که به معنی «بیمارستان در انتهای دیسک» است و اشاره به سریال درام پزشکی Nemocnice na okraji města دارد که به معنی «بیمارستان در انتهای شهر» است. این سریال که در سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ در بیست قسمت در کشور چکسلواکی پخش شد، بینندهٔ زیادی را به خود جلب کرد و رابطهٔ بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می‌کشید.

آنتی ویروس نود 32 دارای بخش‌های زیر است:

  • (AMON (Antivirus MONitor – فایل‌های کامپیوتر را هنگام پردازش از لحاظ دارا بودن ویروس بررسی می‌کند..
  • (DMON (Document MONitor – فایل‌های آفیس را از لحاظ وجود ویروس بررسی می‌کند..
  • (IMON (Internet MONitor – اینترنت را از لحاظ دارا بودن ویروس‌ها و اسپای‌ورها بررسی می‌کند..
  • (EMON (E-mail MONitor – یک کمک برای اوت لوک برای جستجوی ایمیل‌های ویروسی است.
  • XMON (MS eXchange MONitor نامه‌های ورودی و خروجی به برنامه مایکروسافت اکسچنج سرور را کنترل می‌کند که البته این امکان فقط برای سرورهای نامه‌است.

آنتی ویروس کسپراسکای

آنتی ویروس Kaspersky یک برنامه ضد ویروس است که توسط آزمایشگاه کسپرسکی تهیه شده است. این برنامه برای محافظت از کاربران در برابر بدافزارها طراحی شده است و در درجه اول برای رایانه هایی که مایکروسافت ویندوز و MacOS را اجرا می کنند طراحی شده است ، اگرچه نسخه ای برای لینوکس برای مصرف کنندگان تجاری در دسترس است.

ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکی شامل محافظت در زمان واقعی ، شناسایی و از بین بردن ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم ، keyloggers ، ابزارهای مخرب و شماره گیران خودکار و همچنین تشخیص و حذف روت کیت ها است. همچنین شامل بروزرسانی های فوری اتوماتیک از طریق سرویس “شبکه امنیتی کسپرسکی” می باشد.

آنتی ویروس نورتن

Norton AntiVirus یک محصول نرم افزاری ضد ویروس یا ضد بدافزار است که از سال 1991 توسط شرکت Symantec به عنوان بخشی از خانواده نورتون محصولات امنیتی رایانه ای تهیه و توزیع شده است. برای شناسایی ویروس ها از امضاها و اکتشاف ها استفاده می کند. سایر ویژگی های موجود در آن عبارتند از فیلتر کردن اسپم نامه های الکترونیکی و محافظت از فیشینگ.

Norton AntiVirus در Microsoft Windows ، Linux و macOS اجرا می شود. پشتیبانی ویندوز 7 برای نسخه های 2006 تا 2008 در حال توسعه انجام می دهد. نسخه 2009 دارای ویندوز 7 به روزرسانی شده است. نسخه های 2010 ، 2011 و 2012 همه به طور بومی ویندوز 7 را پشتیبانی می کنند ، بدون نیاز به بروزرسانی. نسخه 12 تنها نسخه کاملاً سازگار با Mac OS/Linux  است. با سری محصولات 2015 ، Symantec تغییراتی در محصول خود ایجاد کرد و به طور خلاصه Norton AntiVirus را قطع کرد. این اقدام بعداً با معرفی Norton AntiVirus Basic تغییر کرد.

آنتی ویروس مک آفی

آنتی ویروس McAfee  یک شرکت نرم افزاری جهانی امنیت رایانه آمریکایی است که مقر آن در سانتا کلارا ، کالیفرنیا است و ادعا می شود، بزرگترین شرکت امنیتی اختصاصی فناوری در جهان است. این شرکت در فوریه 2011 توسط اینتل خریداری شد و بخشی از بخش امنیتی Intel شد.

در 7 سپتامبر 2016 ، اینتل قرارداد معامله ای استراتژیک با TPG سرمایه را برای تبدیل Intel Security به سرمایه گذاری مشترک بین هر دو شرکت به نام مک آفی اعلام کرد. این معامله در 3 آوریل 2017 بسته شد. توما براوو در شرکت جدید سهم اقلیت را در اختیار گرفت و اینتل 49٪ از سهام را حفظ کرد.

در حالی که خطوط تولید موفقیتهای شخصی خود را دارند از جمله PowerBroker (که توسط دین هاکسلی و دن فریدمن نوشته شده و اکنون توسط BeyondTrust به فروش می رسد) ، رشد نرم افزارهای آنتی ویروس از رشد سایر خطوط امنیتی ، پیشی گرفته است. منصفانه است كه بگوییم McAfee به دلیل داشتن محصولات ضد ویروس و ضد اسپم بیشتر شناخته شده است.

موارد بالا شناخته شده ترین نرم افزار های بین کاربران ایرانی هستند. به جز چهار مورد بالا می توان به آنتی ویروس های دیگری اشاره کرد که به عقیده کارشناسان ، بالاترین ضریب امنیت و ارائه خدمات را دارا هستند.

موارد دیگر عبارت اند از:

  • F-Secure Anti-Virus

  • Sophos Home Premium

  • Malwarebytes Premium

  • Webroot SecureAnywhere AntiVirus

  • Trend Micro Antivirus+ Security

  • Bitdefender Antivirus Plus

امیدوارم مطلب بالا برای کاربران عزیز راه گشا بوده باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال، می توانید از طریق دیدگاه ها یا سایر راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد