برترین برندهای لپ تاپ سال 2019

عملکرد برند های مختلف لپ تاپ اعم از کیفیت محصولات ، قیمت و خدمات پس ازفروش و... در نظرسنجی ها از نگاه مخاطب و منتقدان و متخصصان امتیاز داده می شود و تعیین کننده جایگاه برند میان مخاطبان است.
برترین برندهای لپ تاپ سال 2019

انواع برندهای لپ تاپ با کارایی های مختلف و قیمت های متفاوت سالانه به بازار عرضه می شوند و کاربران علاوه بر اینکه به دنبال بهترین لپ تاپ برای خود می گردند ، نسبت به برندهای محبوب خود وفادار هستند. به همین دلیل هر سال برندهای مختلف از لحاظ طراحی، تکنولوژی، قیمت، نوآوری و نظر کاربران و منتقدان مقایسه می شوند. برندهای مختلف با استفاده از اطلاعات این نظرسنجی ها  و انتقادات متخصصان ، نسبت به برنامه سال های آتی خود هدف گذاری می کنند.

 با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

بعد از دوسال صدر نشینی، Lenovo  امسال جایگاه برترین برند را از دست داد و با چهار پله سقوط در رتبه پنجم قرار گرفت. در عوض HP با جسارت و نوآوری در ساخت   HP Spectre Folio  با روکش چرمی و همچنین محصولات با کیفیتی مثل HP Spectre x360 و HP Envy 13t وHP Chromebook x2 با یک پله ارتقا، جایگاه نخست را بدست آورده است. در این رده بندی Asus با یک پله ارتقا جایگاه دوم را کسب کرده است و Dell در جایگاه سوم باقی مانده است.  

  1. برند HP با امتیاز 86

 HP به لطف امتیاز منتقدان برجسته ، طراحی فوق العاده ، نوآوری های چشمگیر ، قیمت و تنوع محصول ، در جایگاه 1 بهترین برندهای لپ تاپ قرار گرفته است.

 

  1. برند Asus با امتیاز 83

همانطور که گفته می شود شانس همراه با شجاعت است.  ایسوس نیز امسال به لطف نوآوری هایی که در محصولات خود انجام داده ، از جمله ScreenPad و ErgoLyft به مقام دوم رسید.  طراحی لپ تاپ های ایسوس همچنان در حال تغییر هستند و این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را به کاربران عرضه می کند.

 

  1. برند Dell با امتیاز 81

برند دل همچنان یکی از با ثبات ترین و آینده نگرترین سازنده های لپ تاپ است که برای سومین سال متوالی جایگاه سوم خود را حفظ کرده است. این شرکت سازنده لپ تاپ واقع اوستین تگزاس  با طراحی درخشان خود به رهبری XPS و با ظاهری ظریف و جذاب همچنان در بالای لیست برندها قرار دارد.

 

 

  1. برند Alienware با امتیاز 80

Alienware تازه وارد برندهای برتر است که در مکان چهارم قرار دارد و تنها یک امتیاز از شرکت مادر خود یعنی Dell کم دارد. Alienware  که به خاطر لپ تاپ های بازی فوق العاده شناخته می شود ، نوآوری های زیادی را در این دسته به همراه آورده که می توان به نرم افزار Alienware Command Center اشاره کرد.

 

 

  1. برند Lenovo با امتیاز 76

عجیب ترین اتفاق سقوط چهار پله ای برترین برند سال گذشته بود. به دلیل امتیاز پایین در نظرسنجی ها و پشتیبانی فنی ضعیف ، برند اول سال گذشته به مقام پنجم سقوط کرد. اگرچه برای Lenovo سالی ناموفق بوده اما به لطف برخی از ویژگی های جدید نوآورانه و طیف گسترده ای از لپ تاپ، همچنان در نیمه بالای جدول قرار گرفته است.

 

  1. برند Razer با امتیاز 75

برند رایزر در حال رشد است و با دو پله صعود از رتبه هشتم به رتبه ششم رسیده است. این رشد نتیجه تلاش هماهنگ مجموعه برای بالا بردن سطح خدمات به مشتریان است و نباید آن را دست کم گرفت.

 

  1. برند Acer با امتیاز 75

بعد از کسب رتبه چهارم در سال 2018 امسال چند پله سقوط کرده است. این شرکت نوآوری های خوبی در سال 2019 در لپ تاپ های ساده و گیمینگ (به ویژه لپ تاپ باریک Acer Swift 7 ) در طیف گسترده ای از قیمت ها ، ارائه داده است. با این حال در نظرسنجی ها جایگاه خوبی نداشته و در تست های فنی نقص هایی را بروز داده است.

 

  1. برند Microsoft با امتیاز 72

شرکت مایکروسافت امسال علیرغم ارائه ترکیب کاملی از لپ تاپ و تبلت ، چند پله سقوط کرده است. این شرکت همچنین با افزودن یک دستگاه به صرفه ، Surface Go ، به مجموعه خود تنوع بیشتری بخشیده است.

  1. برند Huawei با امتیاز 70

با این که هواوی سال 2018   را پر قدرت شروع کرد اما رتبه پایین آن یک شگفتی به حساب می آید. لپ تاپ MateBook X Pro   به دلیل قیمت ، کارایی و طراحی آن بسیار دوست داشتنی بود ، اما گزینه های محدود و پشتیبانی فنی ناامید کننده آن باعث شد تا این برند در لیست جایگاه 9 از 12 را بدست آورد.

 

  1. برند Apple با امتیاز 69

شرکت اپل همچنان در حال سقوط است . این شرکت در ده سال گذشته رتبه  هفتم را در لیست برندها داشت اما امسال به رتبه دهم سقوط کرده است. سال گذشته اپل با مشکلات زیادی برای بهبود صفحه کلید روبرو شد. وجود این مشکل در حالی بود که صفحه نمایش پر طرفدار رتینا MacBook Pro که اپل سال ها به آن افتخار  می کرد، برای کاربران تکراری شده بود.

 

  1. برند MSI با امتیاز 66

 MSI بدترین برند در این نظرسنجی نبود ، اما این شرکت رتبه دوم ار آخر را کسب کرد.  این جایگاه بیشتر به دلیل پشتیبانی فنی ضعیف و عدم تمایل شرکت به دست کشیدن از طرح های قدیمی خود است.

 

  1. برند Samsung با امتیاز 64

سامسونگ نه تنها در پایین رده بندی برندها قرار گرفته است (مثل سال گذشته) ، بلکه این شرکت حتی سه امتیاز پایین تر از سال گذشته کسب کرده است که جای تعجب ندارد . این برند به اندازه کافی به نوآوری لپ تاپ های خود و اطمینان از کیفیت عالی و مورد نیاز مصرف کنندگان اهمیت نداده است.

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد