لپ تاپ EVOL X16 PRO رنگارنگ با پردازنده‌های Raptor Lake، پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 4000 و خنک‌کننده «One-Key» عرضه شد.

جدیدترین لپ‌تاپ بازی Colorful با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core و گرافیک تا RTX 4070 معرفی شد. EVOL X16 PRO همچنین دارای گزینه‌های نمایشگر 240 هرتز و همچنین یک «سیستم خنک‌کننده چند منطقه‌ای» است که می‌تواند به روش‌های مختلفی تنظیم شود.
لپ تاپ EVOL X16 PRO رنگارنگ با پردازنده‌های Raptor Lake، پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 4000 و خنک‌کننده «One-Key» عرضه شد.

لپ تاپ EVOL X16 PRO دارای گزینه‌های نمایشگر 240 هرتز و همچنین یک «سیستم خنک‌کننده چند منطقه‌ای» است که می‌تواند به روش‌های مختلفی تنظیم شود. که شامل میانبرهای صفحه کلید ساده است. رایانه شخصی 16 اینچی جدید همچنین گزینه ذخیره سازی قابل ارتقا توسط کاربر و پورت Thunderbolt 4 را ارائه می دهد.

شاسی آلومینیومی رنگارنگ EVOL X16 PRO با ارتفاع 19.9 میلی‌متر ممکن است برخی از خریداران بالقوه را در لپ‌تاپ‌های گیمینگ مورد توجه قرار دهد. با این حال، مشخصات داخلی به روز آن هنوز ممکن است برای تغییر دادن برخی سرها کافی باشد.

این رایانه شخصی جدید دارای یک محفظه بخار و همچنین فن های دوگانه برای مدیریت حرارتی است که می تواند به روش های مختلفی در سراسر سیستم EVOL X16 PRO تنظیم شود و با فشار دادن Fn+1 روی صفحه کلید RGB با نور پس زمینه آن همراه است.

لپ تاپ بازی EVOL X16 PRO همچنین امکان انتخاب بین نمایشگرهای 165Hz و QHD 240Hz را ارائه می دهد. دارای رم DDR5 است که می تواند از 16 به 64 گیگابایت برسد، البته تنها با 1 512 گیگابایت گزینه NVME SSD. سپس Colorful دومین اسلات M.2 2280 X16 PRO را برای گسترش بیشتر به صلاحدید کاربر خالی می گذارد.

Colorful هنوز قیمت یا در دسترس بودن EVOL X16 PRO را اعلام نکرده است، اگرچه پیکربندی اصلی Core i7-13700H/GeForce RTX 4060 اولیه آن ممکن است شوک استیکر را در انتشار آن محدود کند. سپس، برای کسانی که آماده سرمایه‌گذاری بیشتر (یا کمتر) درازمدت هستند، SKUهای جایگزین که یا به ترکیب i9-13900H/RTX 4070 ارتقاء می‌یابند یا تا 4050 کاهش می‌یابند، دنبال خواهند شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد