لپ تاپ گیمینگ قدرتمند لنوو Lenovo Legion 9i رونمایی شد

لپ تاپ Legion 9i لنوو لپ‌تاپ گیمینگ سطح بالا با اینتل Core i9، پردازنده گرافیکی RTX 4090، خنک‌کننده واتر کولینگ ، باتری 99 وات ساعتی و طراحی زیبا.
لپ تاپ گیمینگ قدرتمند لنوو Lenovo Legion 9i رونمایی شد

لپ تاپ Legion 9i که اواخر امسال در کانون توجه قرار گرفت، در آستانه تبدیل شدن به جدیدترین لپ‌تاپ بازی پرچم‌دار لنوو است. Legion 9i که تجربه کاربری بازی را بهبود می بخشد، به پردازنده قوی Core i9-13980HX اینتل و پردازنده گرافیکی 16 گیگابایتی NVIDIA GeForce RTX 4090 مجهز شده است. مهندسی نوآورانه لنوو شامل یک سیستم خنک کننده آب پیشرفته و باتری 99 وات ساعتی با ظرفیت بالا و سایر ویژگی های چشمگیر است.

لنوو لپ‌تاپ گیمینگ برتر Legion 9i را معرفی کرده است که پردازنده‌های Raptor Lake-HX اینتل را با قدرت پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 ادغام می‌کند. در قلب این نیروگاه، لنوو گزینه Core i9-13980HX، یک پردازنده 55 واتی TDP با 8 هسته عملکرد Raptor Cove، 16 هسته کارآمد Gracemont و 32 رشته چشمگیر را ارائه می دهد. شایان ذکر است که 8 هسته عملکردی می توانند به کلاک تقویت قابل توجه 5.6 گیگاهرتز دست یابند که 100 مگاهرتز از Core i9-13950HX پیشی می گیرد.

هسته اصلی عملکرد Legion 9i ادغام پردازنده قدرتمند Raptor Lake-HX اینتل و هسته GeForce RTX 4090 16 گیگابایتی است که در بالای مجموعه‌ای از پیشنهادات موبایل NVIDIA قرار دارد. طبیعتاً، لنوو این قطعات پرمصرف را با باتری قابل توجهی جفت کرده است - یک واحد 4 سلولی که ظرفیت 99.9 وات ساعت دارد. علاوه بر این، این لپ‌تاپ گیمینگ با حداکثر 64 گیگابایت رم DDR5-5600 SODIMM، دو اسلات M.2 2280 و صفحه نمایش 16.3 اینچی خیره‌کننده با رزولوشن 2K که با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز زنده می‌شود، قدرت خود را افزایش می‌دهد. .

به طور شگفت انگیزی، لنوو به طرز هوشمندانه ای این اجزای پیشرفته را در یک شاسی شیک 18.9 میلی متری فشرده کرده است. این شرکت با ارتقای مدیریت حرارتی به اوج نوآوری، آنچه را که ادعا می‌کند باریک‌ترین راه‌حل خنک‌کننده آب در صنعت است، معرفی می‌کند که به‌دقت برای مبارزه با انقباض حرارتی طراحی شده است. محلول لنوو در دمای 84 درجه سانتی گراد وارد عمل می شود و از فشار بر روی پمپ آب داخلی محافظت می کند. در مورد قیمت و در دسترس بودن در سراسر جهان، این جزئیات در حال حاضر تحت پوشش باقی مانده است. با این حال، نکات VideoCardz نشان می دهد که Lenovo قبلاً تاریخ عرضه را به بازبینان اعلام کرده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد