Instagram Threads: رقیب توییتر به سرعت در حال رشد با شرایط شگفت انگیز

Threads، رقیب توئیتر متا، در 7 ساعت 10 میلیون ثبت نام به دست آورد. این یک برنامه مکالمه مبتنی بر متن محبوب است که توجه برندهای بزرگ را به خود جلب می کند. گوگل، اپل، گلدمن ساکس، مورگان استنلی و دیزنی هنوز به آن ملحق نشده اند.
Instagram Threads: رقیب توییتر به سرعت در حال رشد با شرایط شگفت انگیز

به گفته مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، Threads، رقیب توئیتر متا، محبوبیت زیادی به دست آورده است و تنها در عرض هفت ساعت، 10 میلیون ثبت نام را جمع آوری کرده است. با این حال، کاربران یک شرایط جالب مرتبط با این سرویس مورد انتظار را کشف کرده‌اند که نیاز به یک حساب اینستاگرام برای ثبت نام دارد: حذف اکانت Threads منجر به خاتمه اکانت لینک شده اینستاگرام می‌شود.

در «سیاست حفظ حریم خصوصی تکمیلی» متا، آنها توضیح می‌دهند: «شما این گزینه را دارید که پروفایل Threads خود را در هر زمان غیرفعال کنید، اما حذف اکانت اینستاگرام تنها راه برای حذف پروفایل Threads است.

متا بیشتر در صفحه سیاست توضیح می دهد و توضیح می دهد که پروفایل Threads بخشی جدایی ناپذیر از حساب کاربری اینستاگرام کاربر است. این افشاگری کاربران بسیاری را که از این قید بی اطلاع بودند شگفت زده کرده است.

Threads، اپلیکیشنی که حول مکالمات مبتنی بر متن متمرکز است، به عنوان جایگزین برجسته ای برای توییتر، متعلق به ایلان ماسک است.

روز چهارشنبه، اینستاگرام، پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری عکس با بیش از 2 میلیارد کاربر، Threads را به کاربران بیش از 100 کشور جهان معرفی کرد. به نظر می‌رسد این برنامه، جدیدترین برنامه اضافه شده به تعداد فزاینده رقبای توییتر، تا کنون مطلوب‌ترین برنامه بوده است.

زاکربرگ در روز پنجشنبه تعجب خود را ابراز کرد و اظهار داشت که این اپلیکیشن تنها در عرض هفت ساعت 10 میلیون ثبت نام به دست آورد. او یک ایموجی را به اشتراک گذاشت که ذهن او را در حال هجوم از پاسخ قاطع نشان می داد. این سرعت قابل توجه Threads را به عنوان سریع‌ترین عرضه‌کننده مصرف‌کننده متمایز می‌کند.

چندین برند برجسته، از جمله نتفلیکس، آمازون، NFL و پپسی، با ثبت نام در برنامه، اعتماد خود را به Threads نشان داده اند. با این حال، برخی از نام‌های برجسته مانند گوگل، اپل، گلدمن ساکس، مورگان استنلی و دیزنی حداقل تا زمان انتشار به‌طور آشکاری وجود ندارند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد