کارت گرافیک RTX 4060 مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 لو رفت

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو با لولای نمایشگر جدید راه اندازی شد. در حالی که این ابزار برای برخی یک سرگرمی بود اما طبق آخرین مشخصات سخت افزاری فاش شده، جانشین سرفیس لپ تاپ استودیو اصلی با جدیدترین CPUهای اینتل و GPUهای GeForce عرضه خواهد شد.
کارت گرافیک RTX 4060 مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 لو رفت

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو که در سال 2021 عرضه شد، دستگاهی غیرمعمول با طراحی متفاوت با سایر لپ تاپ های ویندوزی است. در بررسی خود از نوت بوک، ما تقریباً از تمام جنبه های دستگاه جدا از عملکردی که به دلیل CPU های Tiger Lake آسیب دیده بود، تمجید کردیم. همانطور که در حال حاضر مشخص است، مایکروسافت می‌تواند در حال آماده شدن برای انتشار استودیوی سرفیس لپ‌تاپ نسل دوم با آخرین نسل سیزدهم پردازنده‌های موبایل Raptor Lake اینتل و جدیدترین گرافیک موبایل RTX 40 انویدیا باشد.

این اطلاعات از طریق لیست Geekbench برای "نام محصول OEMEL OEMEL EV2" که ابتدا توسط گوستاو مونس در توییتر شناسایی شده بود به ما می رسد. در توییت های بعدی، گوستاو فاش می کند که "نام محصول OEMEL OEMEL EV2" یک "Unnamed_Surface_Laptop_Studio" است. طبق Windows Central، سرفیس لپ تاپ استودیو 2 جدید با اسم رمز «ارسا» شناخته می شود و می تواند در بهار بدون هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی ظاهر شود.

با رفتن به قسمت داخلی، بالاترین پیکربندی سرفیس لپ تاپ استودیو 2 می تواند دارای Core i7-13800H، برد لپ تاپ RTX 4060 و 64 گیگابایت حافظه بر اساس ورودی Geekbench باشد. Core i7-13800H موجود در بنچمارک های تک هسته ای 2564 و در بنچمارک Geekbench 6 چند هسته ای 12463 را به دست آورد. علاوه بر این، کارت گرافیک RTX 4060 لپ تاپ در تست OpenCL Geekbench امتیاز 81285 را کسب کرد.

علاوه بر پیکربندی پیشرفته، سرفیس لپ تاپ استودیو 2 با پیکربندی دیگری نیز در بنچمارک Geekbench مشاهده شد. این واحد با پردازنده Core i7-13700H و 16 گیگابایت رم، دارای کارت گرافیک اختصاصی نیست و تنها به یک Iris Xe یکپارچه با 96 واحد محاسباتی تکیه کند. Iris Xe امتیاز 20026 را به دست آورد که با نتیجه OpenCL لپ تاپ RTX 4060 فاصله زیادی دارد.

مایکروسافت به طور رسمی هیچ جزئیاتی در مورد نسل بعدی سرفیس لپ تاپ استودیو فاش نکرده است. به این ترتیب این مشخصات ادعا شده مستعد تغییر هستند، بنابراین آنها را با پیاز داغ اضافه در نظر بگیرید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد