RTX 4060 Ti ممکن است آخر ماه می وارد بازار شود - اما از RTX 4060 خبری نیست

طبق گزارش ها، کارت گرافیک RTX 4060 Ti انویدیا تا پایان ماه می و با در دسترس بودن همزمان یا با تاخیری کوتاه پس از معرفی محصول، عرضه می شود.تاریخ انتشار وانیلی RTX 4060 هنوز مشخص نشده است. قیمت گذاری نگرانی کلیدی است و شایعات از 399 تا 450 دلار خبر می دهند.
RTX 4060 Ti ممکن است آخر ماه می وارد بازار شود - اما از RTX 4060 خبری نیست

طبق آخرین شایعات، کارت گرافیک RTX 4060 Ti انویدیا تا پایان ماه می با اعلام محصول و تاریخ فروش هر دو به عنوان "پایان ماه می" مشخص شده است. این اطلاعات برگرفته از یک سند جدول زمانی تحریمی است که توسط VideoCardz فاش شده است، که نشان می دهد RTX 4060 Ti در تاریخ 5 مه ارسال می شود. این راه اندازی به طور بالقوه می تواند در دسترس بودن همزمان یا یک دوره کوتاه بین افشا و قرار گرفتن GPU در قفسه ها باشد. با این حال، وانیلی RTX 4060 دارای تاریخ انتشار «مشخص است» است، که نشان می دهد ممکن است در مقایسه با 4060 Ti، همانطور که قبلا شایعه شده بود، تاخیر داشته باشد.

مهم است که همه این شایعات را با کمی نمک کنار بگذارید، زیرا برنامه های انویدیا ممکن است تغییر کند و عرضه 4060 Ti هنوز هم ممکن است کم شود. با این وجود، شواهد اخیر حاکی از آن است که RTX 4060 Ti در پایان ماه مه راه اندازی می شود، با تصویری از GPU که در توییتر به اشتراک گذاشته شده و اخیراً در برخی از رایانه های شخصی MSI مشاهده شده است.

با وجود نگرانی ها در مورد مشخصات RTX 4060 Ti، به ویژه 8 گیگابایت VRAM ادعایی، که برای بازی های 1080p ناچیز به نظر می رسد، قیمت پردازنده گرافیکی بسیار مهم خواهد بود. آخرین شایعات حاکی از آن است که RTX 4060 Ti ممکن است 450 دلار قیمت داشته باشد، در حالی که شایعه دیگری از برچسب قیمت 399 دلاری خبر می دهد. با این حال، اینها حدس و گمان هستند و Nvidia ممکن است هنوز تصمیم نهایی را در مورد قیمت بگیرد. برای تبدیل RTX 4060 Ti به یک پیشنهاد ارزش قانع کننده، انویدیا باید رقیب RX 7600 را که ظاهراً AMD قصد دارد در 25 می عرضه کند و احتمالاً رعد و برق انویدیا را بدزدد، در نظر بگیرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد