برترین فروشگاه های لپ تاپ استوک

انتخاب لپ تاپ استوک مناسب به عوامل مختلفی نیاز دارد. شاید مهم ترین عامل پیدا کردن فروشگاه لپ تاپ استوک مطمئن و با ضمانت واقعی و خدمات پس از فروش است. اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را از برترین فروشگاه آنلاین دارید، لیست ده فروشگاه برتر لپ تاپ استوک را ببینید
برترین فروشگاه های لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک چیست؟

کلمه استوک معمولا برای لپ تاپ هایی استفاده می شود که برای یک مدت کوتاه از آنها استفاده شده و الان به فروش گذاشته می شوند. این تعریف در حوزه لپ تاپ و کامپیوتر معانی مختلفی دارد و به دسته های مختلفی مثل لپ تاپ استوک، لپ تاپ کارکرده شرکتی، نمایشگاهی ، مرجوعی و اجاره ای و لپ تاپ دست دوم تقیسم می شود. این لپ تاپ ها در بازارهای مختلف جهانی به مزایده گذاشته می شوند و در تمام کشورها می توانید لپ تاپ استوک خریداری کنید.

در این مطلب قصد داریم 10 فروشگاه برتر فروش لپ تاپ استوک در ایران را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

فروشگاه لپ تاپ استوک آرالپ

1.فروشگاه لپ تاپ استوک آرالپ

فروشگاه آرالپ یک فروشگاه مستقل اینترنتی جهت ارائه محصولات متنوع حوزه تکنولوژی به مشتریان عزیز می باشد، و به مشتریان این امکان را می دهد لپ تاپ استوک مورد نیاز خود را در این فروشگاه یافته و به ساده گی انتخاب و خرید نمایند. به عنوان مرجعی مطمئن و به روز در زمینه خرید و فروش لپ تاپ های استوک صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. موجودی و قیمت های درج شده در سایت آرالپ کاملا به روز می باشد و به صورت لحظه ای موجودی و قیمت ها به روز رسانی می شود . در نتیجه بازدیدکنندگان می توانند از هرجای ایران بصورت اینترنتی و غیرحضوری با اطمینان نسبت به انتخاب و خرید کالای موردنیاز خود اقدام نمایند.  

تمامی لپ تاپ های استوک ارائه شده پس از تست و بررسی دقیق در بسته بندی مطمئن و در کوتاهترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. در راستای فرهنگ رضایت مندی مشتریان عزیز، امکان ارسال کلیه محصولات این فروشگاه به اقصی نقاط کشور وجود دارد و تمام مشتریان می توانند با خرید آسان و در محیط امن کالای خود را انتخاب نمایند. تمامی لپ تاپ های استوک آرالپ با

  • مشاوره تخصصی
  • یک ماه ضمانت سلامت سخت افزار
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • نصب ویندوز 10 و درایورها
  • نصب نرم افزارهای کاربردی
  • موس سیم دار، کیف لپ تاپ و برچسب فارسی کیبورد

ارائه می شوند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه خدمات فروش و پس از فروش آرالپ مراجعه کنید. فروش انواع لوازم جانبی لپ تاپ از قبیل هارد ،رم ، باتری و آداپتور ، صفحه نمایش ، کیبورد و ... در دو حالت نو و دست دوم در آرالپ انجام می شود.

پیش از خرید لپ تاپ استوک از آرالپ ، این امکان وجود دارد از طریق راه های ارتباطی عکس و فیلم لپ تاپ مورد نظرتان را ببینید. 

فروشگاه لپ تاپ استوک استوک شاپ

2.فروشگاه لپ تاپ استوک استوک شاپ

استوک شاپ به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لپ تاپ های استوک افتخار این را دارد که تمامی برندهای لپ تاپ های استوک را با کیفیت بالا و قیمت مناسب نه تنها در اختیارهمشهریان تهرانی خود بلکه از طریق پست در دسترس عموم مردم سراسر کشور قرار دهد.

فروشگاه لپ تاپ استوک استوکالا

3.فروشگاه لپ تاپ استوک استوکالا

فروشگاه استوکالا به عنوان اولین و قدیمی ترین سایت مرجع تخصصی معرفی و فروش لپ تاپ استوک ، کیس های کامل و مانیتور استوک ، سیستم های رندرینگ و سرورهای استوک اچ پی در اینترنت و همچنین بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در قلب بازار کامپیوتر تهران شناخته میشود. خدمات متمایز ، کیفیت بالای محصولات همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی این مجموعه باعث شده علاوه بر اطمینان روز افزون مشتریان گرامی ، میزان بازدید این سایت در ۹ سالی که از شروع فعالیت آن می گذرد از مرز ۲۱ میلیون بازدید عبور کند.

فروشگاه لپ تاپ استوک استوک تاپ

4.فروشگاه لپ تاپ استوک استوک تاپ

فروشگاه استوک تاپ، مرجع نقد، بررسی و فروش بی واسطه لپ تاپ استوک در انواع مدل ها و برندهای مختلف با 6 ماه ضمانت رایگان و یک هفته مهلت تست است. مجموعه متنوعی از کالاها در دسته بندی های گوناگون در کاربری های مختلف، با الویت اول یعنی رضایت مشتری از خدمات، قیمت و پشتیبانی پس از فروش قابل عرضه می باشند. این فروشگاه همواره سعی در ارائه بهترین خدمات فروش و پشتیبانی و همچنین کسب بیشترین رضایت شما را دارند.

فروشگاه لپ تاپ استوک اول استوک

5.فروشگاه لپ تاپ استوک اول استوک

مرجع تخصصی خرید و فروش لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم اروپایی ، کالای دیجیتال و موبایل یکی از بهترین و به روز ترین فروشگاههای اینترنتی کالای دیجیتال در ایران میباشد که امکان انتخاب و خرید و فروش آنلاین انواع مدلهای لپ تاپ ، نوت بوک ، گوشی موبایل ، تبلت ، ساعت دیجیتال ، پرینتر ، هارد اکسترنال ، سی پی یو ، مادربرد ، رم،هارد دیسک،کیبورد،موس،مانیتور،مودم،سخت افزار،قطعات کامپیوتر و رایانه،لوازم جانبی و بسیاری از لوازم مورد نیاز در دنیای کامپیوتر در اختیار علاقه مندان ب این حوزه قرار می دهد . اول استوک به شما کمک میکند تا کالای مورد نظر خود را در یک بازه قیمتی بسیار رقابتی و پایین تر از کالای مشابه آکبند به شکل صحیح انتخاب نموده و یک خرید آنلاین مطمئن را تجربه نمائید. مجموعه اول استوک در کمک به خریداران و مشتریان خود جهت یک انتخاب و خرید مناسب با بهترین قیمت در ایران پیشگام بوده است. 

فروشگاه لپ تاپ استوک پاساریا

6.فروشگاه لپ تاپ استوک پاساریا

پاساریا به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه لپتاپ‌های استوک (غیرآکبند وارداتی) کشور در سال 1399، به‌عنوان شرکت تابعه‌ی شرکت مادر «بازرگانی پاسارگاد»، تأسیس گردید. با بهره‌گیری از بالغ بر 15 سال سابقه‌ی فعالیت در بازار رایانه و فناوری رایانه‌محور، پاساریا اساس فعالیت و کسب‌وکار خود را بر محور سه‌گانه‌ی تضمین آسایش خیال مشتریان، ارائه‌ی مناسب‌ترین قیمت‌ها و درآمد خداپسندانه بنا نهاده است. محصولات پاساریا پیش از عرضه به صورت کامل مورد بررسی فنی قرار می‌گیرند، سلامت آن‌ها به‌واسطه‌ی ارائه‌ی ضمانت‌نامه‌ی کتبی تضمین می‌گردد.

فروشگاه لپ تاپ استوک به روز استوک

7.فروشگاه لپ تاپ استوک به روز استوک

در تابستان سال ۱۳۹۲ مجموعه فروشگاهی به روز با محوریت فروش موبایل و لوازم جانبی در منطقه تجریش کار خود را آغاز کرد. پس از دو سال فعالیت در این زمینه با توجه به نیاز مبرم بازار به لپتاپ با قیمت مناسب فروش محدود لپتاپ و کیس‌های استوک را در دستور کار خویش قرار داده و وارد این کسب و کار نوپا شد. با افزایش تقاضا و انبوه تر شدن متقاضیان لپتاپ کیس مانیتور استوک شعبه فیزیکی فروش کالای استوک را نیز در منطقه دزاشیب افتتاح کرد تا به لطف خدا در زمینه موبایل لوازم جانبی لپتاپ نو و استوک و تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری تمامی نیازهای مشتریان عزیزمان را جوابگو باشد. هم اکنون در دو شعبه فیزیکی و همچنین در فضای آنلاین به آدرس‌های زیر در خدمت شما عزیزان است.

فروشگاه لپ تاپ استوک جهان بازار

8.فروشگاه لپ تاپ استوک جهان بازار

جهان بازار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به جهان بازار با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

فروشگاه لپ تاپ استوک افرا استوک

9.فروشگاه لپ تاپ استوک افرا استوک

فروشگاه افرا استوک با سابقه ی طولانی مدت در زمینه واردات لپ تاپ استوک در غرب کشور و فروش انواع لپ تاپ ها وسیستم های استوک تضمین بهترین کیفیت و پشتیبانی را به مشتریان خود می دهد.این فروشگاه در جهت احترام به مشتری سعی داشته است تمام تلاش خود را برای طراحی پلتفرم مناسب انجام دهد تا در راستای انتخاب محصول موردنظر مشتری و پرداخت و دریافت آسان محصول توسط مشتری نهایت دقت و سرعت بعمل آید.افرا استوک با مهلت تست فنی برای کلیه محصولات خود پاسخگوی تمامی مشکلات فنی احتمالی طبق گارانتی محصولات می باشد.

فروشگاه لپ تاپ استوک آبیدر استوک

10.فروشگاه لپ تاپ استوک آبیدر استوک

سال ٩٧ آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. آنها سعی کرده اند با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت خریداران را جلب کنند. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ تازه با مشخصاتی مشابه است.در حال حاضر لپ تاپ‌هایی که امکان تامین آنها وجود دارد عموما شامل برندهای HP، Dell، Lenovo، Asus می‌باشند. این برندها از جمله برندهای معتبر و باکیفیت جهانی هستند. همچنین آبیدر استوک در این مدت به صورت تخصصی و حرفه‌ای در حال تامین محصولات مایکروسافت بوده‌ است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد