انواع باتری های لپ تاپ دست دوم و استوک

استفاده از باتری‌های لپ‌تاپ استوک می‌تواند باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه شما شود، و هزینه آن در هنگام خرید زیاد تکان‌دهنده نباشید.قبل از تصمیم به خرید، مطمئن شوید که هزینه را با قیمت باتری لپ تاپ با مشخصات مشابه و آکبند مقایسه کرده اید.
انواع باتری های لپ تاپ دست دوم و استوک

بررسی انواع باتری لپ تاپ های استوک و دست دوم

می دانید که باتری لپ تاپ دست دوم به چند دسته تقسیم بندی می شود؟ آیا باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک از عمر مفید بالایی برخوردارند؟ شما نیز به دنبال بررسی نکات نگهداری از باتری لپ تاپ استوک خود هستید؟ از شما دعوت می نماییم که مطالب عرضه شده در سایت آرالپ را با دقت مطالعه کنید، چرا که در این صورت می توانید اطلاعات ارزنده ای را در خصوص باتری لپ تاپ های استوک به دست آورید.

برای دیدن لیست موجودی لپ تاپ های استوک ارزان آرالپ اینجا کلیک کن

باتری لپ تاپ دست دوم از تنوع بالایی برخوردارند. شما می توانید اطلاعات کافی را در خصوص انواع باتری های یاد شده به دست آورید. همچنین آشنایی با انواع باتری های مذکور می تواند فواید زیادی را به دنبال داشته باشد. مهمترین انواع باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک عبارتند از:

  • باتری هوشمند: باتری هوشمند از پرفروش ترین باتری های تعبیه شده در لپ تاپ های استوک می باشد. تجهیزات یاد شده مجهز به چیپ هستند که لپ تاپ تان می تواند به کمک چیپ تعبیه شده، با باتری خود ارتباط برقرار کند. همچنین ولتاژ خروجی، دما و عملکرد باتری های هوشمند را به راحتی می توانید مورد بررسی قرار دهید.
  • باتری لیتیوم یون: لپ تاپ دست دوم با کیفیت، باتری لیتیوم یونی را به خود اختصاص داده است. این مدل از باتری ها وزن پایینی را دارند. کاربران می توانند با استفاده ی صحیح از دستگاه خود، عمر باتری مذکور را افزایش دهند. همچنین باتری های لیتیوم یونی از مواد بی خطر تهیه و تشکیل شده اند.
  • باتری نیکل متال هیدرید: در مبحث مربوط به بررسی باتری های لپ تاپ استوک می توان به باتری نیکل متال هیدرید اشاره کرد. باتری های مذکور از ظرفیت بالایی برخوردارند. همچنین گرمای تولید شده از سوی باتری یاد شده بالا می باشد. قیمت مربوط به باتری نیکل متال هیدرید بسیار مناسب و معقول خواهد بود.
  • باتری لیتیوم پلیمری: بهترین لپ تاپ دست دوم، باتری لیتیوم پلیمری را به خود اختصاص داده است. از مهمترین ویژگی مربوط به باتری یاد شده می توان به کوچک و سبک بودن آن اشاره کرد. همچنین استفاده از باتری مذکور بسیار ایمن می باشد. در طراحی باتری های مذکور می توانید کابل یو اس بی را مشاهده کنید. تعبیه شدن یو اس بی در این تجهیزات سبب شده تا عمر باتری کاهش پیدا نکند. به جرات می توان گفت که باتری لیتیوم پلیمری از بهترین انواع باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک می باشد.
  • باتری نیکل کادمیوم: از قدیمی ترین باتری های لپ تاپ استوک می توان به باتری نیکل کادمیوم اشاره کرد. امروزه به شکل ندرت می توانید باتری یاد شده را در لپ تاپ های دست دوم و استوک مشاهده نمایید. همچنین باتری های مذکور با سرعت بالایی شارژ می شوند.

لپ تاپ

لپ تاپ

نکات نگهداری از باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک کدامند؟

  • از درایور های مجازی کمک بگیرید: جهت استفاده بهینه از لپ تاپ دست دوم توصیه می شود که از درایورهای مجازی استفاده کنید. شما می توانید اطلاعات مورد نیازتان را به شکل فایل های مختلف، به هارد دیسک انتقال دهید. در چنین وضعیتی می توانید عمر باتری دستگاه تان را افزایش دهید.
  • تجهیزات جانبی را از لپ تاپ خود جدا کنید: برای افزایش عمر مفید باتری لپ تاپ دست دوم می توانید دستگاه های جانبی را از لپ تاپ تان جدا کنید. از مهمترین این تجهیزات می توان به کارت حافظه، وای فای، ماوس، بلندگو و غیره اشاره کرد. باقی ماندن تجهیزات مذکور بر روی دستگاه می تواند نیروی باتری لپ تاپ استوک را کاهش دهد.
  • خالی نمودن درایور های لپ تاپ: در مبحث مربوط به نگهداری از باتری لپ تاپ دست دوم می توان به خالی نمودن درایورهای دستگاه اشاره کرد. پر بودن درایورهای دستگاه از فایل های غیر ضروری، می تواند میزان استفاده از انرژی باتری را نیز افزایش دهد. فایل های ذخیره شده در درایورها از انرژی باتری استفاده می کنند.
  • سامان دادن به هارد دیسک لپ تاپ: برای نگهداری از باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک می توانید اطلاعات و فایل های داخل هارد دیسک دستگاه تان را سازماندهی کنید. با ذخیره سازی منظم فایل ها در داخل هارد دیسک لپ تاپ تان می توانید طول عمر باتری دستگاه تان را افزایش دهید.

انواع باتری ل

انواع باتری

سایر نکات نگهداری از باتری لپ تاپ های دست دوم

جهت افزایش طول عمر باتری لپ تاپ دست دوم مدنظرتان بایستی به موارد بسیار گوناگونی توجه نمایید. همچنین می توانید مطالب پیش روی خود را ذخیره کرده و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید. سایر نکات نگهداری از باتری لپ تاپ استوک عبارتند از:

  • قطع نمودن صداها: جهت نگهداری از باتری لپ تاپ دست دوم خود بهتر است که برخی از صداها را قطع کنید. برای این منظور می توانید صدای مربوط به برنامه های پخش و اسپیکر را قطع نمایید. استفاده از اسپیکرها می تواند عمر باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک را کاهش دهد.
  • تنظیم کردن روشنایی صفحه ی نمایشگر: بالا بودن میزان روشنایی صفحه ی نمایشگر لپ تاپ می تواند آسیب های زیادی را به باتری دستگاه تان وارد کند. شما می توانید با کاهش میزان روشنایی نمایشگر لپ تاپ تان، عمر مفید باتری لپ تاپ دست دوم و استوک را افزایش دهید.

باتری استوک

باتری استوک

برای دیدن لیست موجودی لوازم جانبی لپ تاپ آرالپ اینجا کلیک کن

بررسی مشکلات مربوط به باتری لپ تاپ دست دوم

گران ترین باتری لپ تاپ دست دوم را باتری های لیتیوم یونی شکل داده اند. این مدل از باتری ها به گونه ای طراحی شده اند که بیش از حد شارژ نشوند. در صورتی که مدار تعبیه شده در باتری های یاد شده دچار خرابی شود، باتری لیتیوم یونی لپ تاپ تان بیش از حد داغ خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که باتری لپ تاپ استوک و دست دوم یک سری از مشکلات رایج را به خود اختصاص داده اند. کاربران می توانند مشکلات مربوط به باتری های یاد شده را مورد بررسی قرار دهند. در این صورت می توانند با آگاهی بالاتری از لپ تاپ دست دوم یا استوک خود نگهداری کنند. بارزترین و مهمترین مشکلات مشاهده شده در باتری های مذکور عبارتند از:

  • باتری لپ تاپ دست دوم با سرعت بالایی تخلیه می شود.
  • باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک معمولا به شکل کامل شارژ نمی شود.
  • باتری لپ تاپ دست دوم به شکل کامل شارژ شده ولی دستگاه روشن نمی شود.
  • در بسیاری از مواقع باتری توسط لپ تاپ دست دوم یا استوک در اختیارتان شناسایی نمی شود.

خرید باتری

خرید باتری

چگونه می توان عمر مربوط به باتری لپ تاپ دست دوم را افزایش داد؟

باتری لپ تاپ استوک همانطور که ملاحظه کردید از تنوع بالایی برخوردار است. شما می توانید در حین خرید لپ تاپ استوک، مشخصات مربوط به باتری آن را مورد بررسی قرار دهید. به عبارتی بررسی ویژگی های باتری لپ تاپ دست دوم از مهمترین مواردی می باشد که بایستی در خرید تجهیزات مذکور به آن توجه کرد. همچنین می توانید با استفاده صحیح از دستگاه خود، عمر مفید باتری لپ تاپ تان را نیز افزایش دهید. راه ها و روش های مختلفی برای افزایش طول عمر باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک وجود دارد. پیشنهاد می شود که شما نیز از نزدیک با راه های افزایش عمر مفید باتری های مذکور آشنا شوید. مهمترین و اصلی ترین راه های مربوط به افزایش عمر مفید باتری لپ تاپ دست دوم عبارتند از:

  • استفاده از آداپتورهای مناسب و باکیفیت برای شارژ کردن باتری لپ تاپ دست دوم
  • درایورها و نرم افزارهای نصب شده در لپ تاپ دست دوم را به موقع به روز رسانی کنید.
  • باتری لپ تاپ دست دوم خود را خنک نگه دارید
  • پیشنهاد می شود که لپ تاپ دست دوم یا استوک خود را تمیز نگه دارید
  • رم مربوط به لپ تاپ دست دوم یا استوک خود را ارتقا دهید.
  • نکات مورد توجه برای نگهداری از باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک را به خاطر بسپارید.
  • در صورت مشاهده کوچکترین مشکلی در عملکرد لپ تاپ های دست دوم و استوک با همکاران ما تماس بگیرید.

باتری

باتری

بهترین مرکز واردات لپ تاپ دست دوم

باتری لپ تاپ استوک مورد نیاز خود را می توانید از آرالپ تهیه و خریداری کنید. همچنین می توانید برای انتخاب بهترین باتری لپ تاپ دست دوم با متخصصان فروش ما در تماس باشید. آرالپ یکی از موفق ترین مراکز واردات باتری و لپ تاپ های دست دوم و استوک می باشد. مهمترین خدمات مربوط به فروشگاه آرالپ عبارتند از: مشاوره رایگان خرید لپ تاپ دست دوم فروش قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ، فروش لپ تاپ استوک، نصب ویندوز و انواع نرم افزارها.

شما می توانید با کمترین قدرت مالی خود، باکیفیت ترین انواع باتری لپ تاپ دست دوم را تهیه نمایید. همچنین اصلی ترین ویژگی های مربوط به فروشگاه ما عبارتند از: ارائه گارانتی برای لپ تاپ های استوک، ارسال سریع سفارش، پشتیبانی سایت، ارائه مشاوره، ارائه لپ تاپ های استوک در برندهای مختلف، داشتن نشان اعتماد الکترونیکی. پیشنهاد می شود فرصت را از دست نداده و مناسب ترین باتری لپ تاپ های دست دوم و استوک را هم اکنون سفارش دهید. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد