شیائومی پد 6 مکس تبلت غول پیکر با چیپست پرچمدار اسنپدراگون و 12 گیگابایت رم

شیائومی از Pad 6 Max رونمایی کرد تبلت عظیم با چیپست پرچمدار اسنپدراگون، 12 گیگابایت رم. Geekbench به مشخصات مشترک با پد 6 پرو اشاره می کند. انتشار و در دسترس بودن جهانی در انتظار تایید است.
شیائومی پد 6 مکس تبلت غول پیکر با چیپست پرچمدار اسنپدراگون و 12 گیگابایت رم

معرفی شیائومی پد 6 مکس: رونمایی از تبلت عظیم الجثه جدید مجهز به چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون و 12 گیگابایت رم قابل توجه. انتظارات برای عرضه شیائومی پد 6 مکس در حال افزایش است و حضور این تبلت اکنون در لیست های مختلف Geekbench مشهود است. به نظر می رسد بسیار محتمل است که Pad 6 Max همان چیپست قدرتمند و پیکربندی رم را با همتای خود یعنی Pad 6 Pro به اشتراک بگذارد، اما در یک فاکتور بزرگتر.

در گزارش‌های آنلاین، نشانه‌های بیشتری مبنی بر اینکه شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سومین محصول جدید به سری Pad 6 است، ظاهر شده است. تا به حال، شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro را معرفی کرده است، البته اولی به طور انحصاری در خارج از چین در دسترس است. Geekbench، با این حال، جزئیات جالبی را در مورد یک مدل معرفی نشده با نام "2307BRPDCC" ارائه کرده است که گمان می رود Pad 6 Max آینده باشد.

طبق معمول، Geekbench از افشای سیستم روی چیپ (SoC) تبلت با نام تجاری آن خودداری می‌کند. در عوض، مشخصات جایگزینی مانند شناسه «ARM implementer 65 architecture 8 variant 2 part 3400 revision 0» و چیدمان هسته‌های CPU را ارائه می‌کند. از یک طرف، اولی با دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مانند موتورولا ریزر پلاس و شیائومی پد 6 پرو هماهنگ است. از سوی دیگر، چیدمان کلاسترهای CPU و سرعت ساعت مطابق با سومین چیپست سریع گوشی هوشمند کوالکام است که دقیقاً زیر اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی قرار دارد - که در واقع یک اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 را تشکیل می دهد.

علاوه بر این، نشانه‌ها حاکی از آن است که شیائومی Pad 6 Max را با رم 12 گیگابایتی همراه کرده است که شبیه پیکربندی موجود در Pad 6 Pro است. بنابراین، نشت‌های منتشر شده از Geekbench این تصور را تقویت می‌کند که Pad 6 Max به‌عنوان یک نسخه بزرگ‌تر از Pad 6 Pro به جای یک نسخه قوی‌تر است. طبق گمانه‌زنی‌های قبلی، پد 6 مکس مجهز به نمایشگر 14 اینچی جادار، همراه با شارژ سیمی 67 واتی، چیدمان بلندگوهای چهارگانه و دوربین‌های سه‌گانه مگاپیکسلی است. متأسفانه، زمان عرضه شیائومی برای Pad 6 Max و در دسترس بودن بالقوه جهانی آن همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

Xiaomi Pad 6 Max

Xiaomi Pad 6 Max

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد