XMG از APEX 17 و 15 در Computex 2023 رونمایی کرد

XMG لپتاپ APEX 17 و 15 را در Computex 2023 معرفی کرد که دارای پلتفرم AMD Ryzen 7 7735HS، گرافیک RTX 4050/4060 و RAM/SSD قابل ارتقا و خنک کننده بهبود یافته است. این لپ‌تاپ‌های بازی با قیمت اولیه 1299 یورو، عملکرد و گزینه‌های چشمگیری را ارائه می‌کنند.
XMG از APEX 17 و 15 در Computex 2023 رونمایی کرد

XMG با رونمایی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های بازی خود، XMG APEX 17 و APEX 15، در Computex 2023 اولین حضور چشمگیر خود را داشت. این لپ‌تاپ‌ها اولین همکاری XMG و AMD را نشان می‌دهند، زیرا دارای پلتفرم قدرتمند Ryzen 7 7735HS هستند. لپ‌تاپ‌های سری APEX با طراحی کاملاً جدیدی عرضه می‌شوند که آنها را از نسل‌های قبلی خود متمایز می‌کند.

یکی از ویژگی های بارز APEX 17 و APEX 15 قابلیت های گرافیکی آنهاست. این لپ‌تاپ‌ها گزینه‌های «تمام قدرت» را با کارت‌های گرافیک RTX 4050 یا RTX 4060 ارائه می‌کنند و تجربه بازی استثنایی را برای گیمرها فراهم می‌کنند. علاوه بر این، XMG تضمین می‌کند که اتصال از سطح بالایی برخوردار است و لپ‌تاپ‌ها را به اترنت گیگابیتی، Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.0 مجهز می‌کند.

یکی از مزیت های کلیدی مدل های جدید APEX قابلیت ارتقا آن ها است. کاربران انعطاف پذیری لازم برای ارتقای حافظه رم و SSD را دارند و به آنها اجازه می دهد لپ تاپ های خود را بر اساس نیازها و ترجیحات خود سفارشی کنند.

برند متمرکز بر بازی XMG، Schenker، سری APEX را به عنوان یک جایگزین سطح پایه برای خط اصلی خود قرار داده است. لپ‌تاپ‌های APEX علیرغم سطح ابتدایی بودن، عملکرد قابل‌توجهی از میان رده‌های متوسط تا بالا را ارائه می‌کنند. این امر از طریق گزینه‌های گرافیکی امکان‌پذیر است که دارای 115 وات TGP (توان گرافیکی کل) هستند و می‌توانند از طریق ویژگی تقویت پویا از 25 وات اضافی استفاده کنند و به حداکثر توان 140 وات برای سری RTX 40 تلفن همراه دست پیدا کنند.

مجموعه جدید APEX بیش از یک تازه سازی را نشان می دهد. XMG یک شاسی ارتقا یافته با بهبودهای خنک کننده قابل توجه معرفی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای ساختار قابل سرویس دهی با دو اسلات DDR5 و PCIe Gen 4x4 هستند. این طراحی جدید که با نام M23 شناخته می‌شود، پایه‌ای برای مدل‌های آینده است که پلتفرم‌های AMD Phoenix و گزینه‌های نمایشگر WQHD را در خود جای خواهند داد.

APEX 15 و APEX 17 با پنل‌های مات 144 هرتز و 300 نیت FHD IPS عرضه می‌شوند که 90 درصد وسعت sRGB را پوشش می‌دهند. این لپ‌تاپ‌ها دارای یک پورت USB نوع C (3.2 Gen 2)، جک‌های جداگانه هدفون و میکروفون و یک کارت‌خوان SD با اندازه کامل هستند. در قسمت عقب، لپ‌تاپ‌های APEX M23 دارای پورت‌های HDMI 2.1 و mini-DisplayPort 1.4a با پشتیبانی از G-SYNC و همچنین جک اترنت گیگابیتی هستند.

اگرچه لپ‌تاپ‌ها ساختاری عمدتاً پلاستیکی دارند، اما همچنان ظاهری براق و جذاب دارند. مدل‌های پایه‌ای که در این رویداد به نمایش گذاشته شد، ساختار پلاستیکی داشتند، اما شایان ذکر است که نسخه‌های خرده‌فروشی APEX 15 و APEX 17 دارای صفحه‌کلیدهای استاندارد ISO با کلیدهای Enter «معمولی» خواهند بود.

پیش‌فروش XMG APEX 17 و APEX 15 انتظار می‌رود در آینده نزدیک از طریق Bestware در دسترس قرار گیرد. مدل های پایه با حداقل 16 گیگابایت رم و با قیمت 1299 یورو (1383 دلار آمریکا) برای APEX 15 و 1399 یورو (1489 دلار آمریکا) برای APEX 17 عرضه می شوند. این لپ تاپ ها عملکرد عالی و طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهند. انتخابی جذاب برای گیمرها

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد