ZTE Axon Pad: عرضه این تبلت اندرویدی در آوریل 2023 تایید شد

ZTE با استفاده از Axon Pad جدید ورود به بازار تبلت های اندرویدی را اعلام کرده است.
ZTE Axon Pad: عرضه این تبلت اندرویدی در آوریل 2023 تایید شد

اکنون قرار است تبلت ویندوزی جدید ZTE Axon Pad به‌طور رسمی در آوریل 2023 عرضه شود، با طراحی یکپارچه فلزی لبه‌های تخت که با برآمدگی دوربین پشتی تک لنز بزرگ مشخص شده است. گفته می شود که می تواند اکوسیستمی بین خود و گوشی های هوشمندی مانند گوشی های پرچمدار سری Axon 50 ایجاد کند.

ZTE تأیید کرده است که یک تبلت جدید آماده عرضه دارد - با این حال، این تبلت نوآورانه Nubia Pad نیست، بلکه بیشتر یک جایگزین معمولی با نمایشگر دو بعدی است. Pad آینده رسماً عضوی از خط Axon است، حتی اگر ظاهراً فاقد دوربین سلفی زیر نمایشگر (یا UDC) باشد.

این دوربین جلو در قاب نازک Axon Pad به جای آن قرار گرفته است و حداقل در جهت گیری منظره به روز است. ZTE ادعا می کند که با ساخت MyOS بهینه سازی شده برای فرم فاکتور خود و همچنین برای عملکردهای «زندگی هوشمند 2.0 با سناریوی کامل» که از «ارتباط هوشمند» بین آن و سایر دستگاه های شخص اول پشتیبانی می کند، "ابتدای خیره کننده ای" خواهد داشت.

بر این اساس، ممکن است بتواند اکوسیستم‌های متقابل دستگاهی را با سایر دستگاه‌های جدید مانند 40 Ultra یا جانشین آن در هنگام راه‌اندازی ایجاد کند. Axon Pad قرار است به عنوان یک رقیب جدید برای سری OPPO Pad 2 یا Xiaomi Pad 5 در رویداد اصلی بعدی OEM در 12 آوریل 2023 معرفی شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد