آیا لپ تاپ دست دوم با گارانتی وجود دارد؟

لپ تاپ دست دوم معمولا با گارانتی فروخته می شود. اغلب، آنها از نظر کیفیت درجه بندی می شوند گرید A ، A+ ، A++. همه آنها توسط متخصصان بررسی می شوند تا مطمئن شوند که خوب کار می کنند و همچنین ظاهر خوبی دارند و تمام این "مراقبت" ها در قیمت منعکس خواهد می شود.
آیا لپ تاپ دست دوم با گارانتی وجود دارد؟

آیا لپ تاپ دست دوم با گارانتی وجود دارد؟

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت محصولات دیجیتال روزبه‌روز در حال افزایش است و به‌گونه‌ای شده که خرید این محصولات برای طیف بزرگی از جامعه مشکل شده است. لپ تاپ سردسته انواع کالای دیجیتال بوده که افراد در گروه‌های مختلف همواره نیاز مبرمی به یک لپ تاپ شخصی دارند. با این حال قیمت لپ‌تاپ‌های نو به‌قدری بالا رفته که خرید آن برای اقشار مختلف جامعه سخت و مشکل شده است. با این حال، چندین سال است که انواع لپ تاپ استوک به بازار لپ تاپ کشور وارد شده‌اند. این لپ تاپ‌ها که در اصطلاح عامیانه با نام لپ تاپ دست دوم شناخته می‌شوند، گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید لپ تاپ در عصر کنونی است.

برای دیدن لیست موجودی لپ تاپ های استوک ارزان آرالپ اینجا کلیک کن

با این حال سؤالاتی می‌تواند برای افراد ایجاد شود و آن اینکه آیا این لپ تاپ‌ها کیفیت کاری مطلوب را ارائه خواهند داد؟ آیا این لپ تاپ‌ها ارزش خرید دارند؟ از لحاظ گارانتی چطور، آیا لپ تاپ دست دوم با گارانتی وجود دارد؟ این سؤالات و امثال آن‌ها سؤالات مهمی هستند که می‌توانند برای هر شخصی که قصد خرید یک کالا با قیمتی نسبتاً بالا را داشته باشد، مطرح گردد. در این مطلب راهنمای فروشگاه اینترنتی آرالپ قصد داریم شما را با پاسخ این سؤالات مهم آشنا کنیم. در این صورت اگر تمایل به یافتن پاسخ این سؤالات دارید، مطالعه ادامه این مقاله راهنما، به پاسخ این سؤالات دست خواهید یافت.

خرید لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک چیست؟

ابتدا می‌خواهیم به اولین و مهم‌ترین سؤال در این بخش بپردازیم. لپ تاپ استوک عموماً به لپ تاپ‌هایی می‌گویند که کارکرده بوده و از کشورهای اروپایی و آمریکایی بدون جعبه به بازار لپ تاپ کشور وارد می‌شوند. شاید تصور شود که این لپ تاپ‌ها مدل‌هایی هستند که سال‌ها در یک کشور خارجی کارکرده و حال که عمر مفید خود را کرده‌اند و برای فروش به بازار کشور ما وارد شده‌اند. تقریباً می‌شود گفت مشابه انواع لپ تاپ دست دومی که در داخل کشور کار کرده‌اند. لازم است بدانید که انواع لپ تاپ استوک که به بازار کشور وارد می‌شوند، مدل‌هایی هستند که به دلیل توقف فروش و یا توقف تولید در کشور سازنده در انبارهای شرکت تولیدکننده و یا نمایندگی‌های فروش باقی‌مانده‌اند. این لپ تاپ‌ها به دلیل اینکه دیگر در کشورهای اروپایی و یا آمریکایی خریدار ندارند، با وجود کارکرد کم و یا نو بودنشان با قیمتی کمتر به کشورهای آسیایی فرستاده می‌شوند.

گروهی از این لپ تاپ‌ها، مربوط به مدل‌هایی هستند که در فروشگاه‌های بزرگ و یا نمایندگی‌های فروش شرکت‌های سازنده، باهدف بررسی و تست و مشاهده محصول توسط مشتریان در دسترس قرار گرفته بودند. حال پس از مدتی به دلیل اینکه این مدل را نمی‌توان با قیمت اصلی به فروش گذاشت، با قیمتی کمتر با عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند.

دسته دیگری از انواع لپ تاپ استوک یا دست دوم مربوط به مدل‌هایی هستند که توسط کاربران در کشورهای اروپایی و آمریکایی خریداری شده و به هر دلیلی با کارکردی کمتر از یک ماه به دلیل ضمانت‌های موجود در آن کشور با کسر مبلغی بازگردانده می‌شود. می‌توان نتیجه گرفت که انواع لپ تاپ استوک از کشورهای خارجی وارد می‌شوند، عموماً مدل‌هایی کارکرد کمتر از یک ماه بوده و در حد مدل‌های نو هستند.

مطلب پیشنهادی: لپ تاپ استوک چیست

خرید لپ تاپ استوک کم کارکرد 

خرید لپ تاپ استوک کم کارکرد 

چرا انواع لپ تاپ استوک محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند؟

انواع لپ تاپ استوک و دست دوم خارجی بسیار کم کارکرد بوده و در اکثر مدل‌ها، تعداد ماه‌های کارکردشان به تعداد کمتر از تعداد انگشتان یک‌دست می‌رسد. این امر باعث شده تا محبوبیت بسیار بالایی را در بین کاربران و خریداران پیدا کنند. شما می‌توانید لپ تاپ کم کارکردی را خریداری کنید که قیمت به‌مراتب کمتری نسبت به یک نمونه نو در بازار دارد. کیفیت بالای این مدل‌ها به دلیل اینکه جهت فروش در کشورهای اروپایی و آمریکایی تولید شده‌اند، عمدتاً نسبت به مدل‌هایی که برای کشورهای آسیایی تولید می‌شود، بیشتر است. چنین امری سبب می‌شود که حتی نمونه‌های کارکرده آنها ارزش خرید نسبتاً بالایی را داشته باشند.

مطلب پیشنهادی: راهنمای کامل خرید لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ دست دوم

خرید لپ تاپ دست دوم

آیا کیفیت این لپ تاپ‌ها به حدی است که ارزش خرید داشته باشند؟

بله این مدل‌ها به دلیل اینکه کارکرد بسیار کمی دارند و هم این که به سفارش کشورهای اروپایی و آمریکایی با کیفیت بالاتری مونتاژ شده‌اند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در بالاتر نیز اشاره کردیم، مدل‌هایی از لپ تاپ استوک در بازار وجود دارند که از بسیاری از مدل‌های بدون کارکرد موجود در بازار، کیفیت به‌مراتب بهتر و بالاتری دارند. به طور کلی لپ تاپ‌های استوک که وارد بازار می‌شوند، در سر رده کیفیتی عرضه می‌شوند. دسته اول با نام ++A شناخته می‌شوند. این لپ تاپ‌ها بالاترین کیفیت را داشته و تقریباً در حد نو هستند. این امر سبب گردیده تا به نسبت قیمت بالاتری را در مقایسه با سایر لپ تاپ‌های دست دوم در یک فروشگاه لپ تاپ دست دوم داشته باشند.

خرید لپ تاپ استوک بیزینسی

خرید لپ تاپ استوک بیزینسی

 

رده دوم کیفیتی مربوط به لپ ‌تاپ‌هایی هستند که از نظر ظاهری بسیار تمیز و مرتب بوده و کارکرد نسبتاً بیشتری در مقایسه با مدل قبلی دارند. اگر قصد خرید این مدل‌ها را داشته باشید بایستی در فروشگاه لپ تاپ دست دوم، آنها را با عنوان لپ تاپ استوک +A از فروشنده بخواهید.

رده سوم کیفیتی مربوط به لپ‌تاپ‌هایی است که عمر کارکرد نسبتاً بالایی دارند و حتی ممکن است بر روی بدنه آنها آثاری از خط‌وخش نیز وجود داشته باشد. این موارد سبب گردیده تا قیمت این دسته از لپ تاپ‌ها موسوم به کلاس A نسبت به دو مدل قبلی کمتر و پایین‌تر باشد. با این حال شرایط این لپ تاپ‌ها به‌گونه‌ای نیست که به کل غیرقابل‌استفاده باشند و مشتریان خاص خود را دارند.

مشتریان این لپ تاپ‌ها در فروشگاه اینترنتی آرالپ عموماً افرادی هستند که به دنبال خرید یک لپ تاپ برای کاربری‌های سبک و با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستند. با این حال اگر شما لپ تاپ‌هایی باقدرت و کیفیت بالاتری می‌خواهید، این مدل‌ها با پرداخت قیمتی بالاتر و البته به نسبت کمتر از مدل‌های نو قابل خریداری هستند.

برای دیدن لیست موجودی کیس های استوک آرالپ اینجا کلیک کن

خرید لپ تاپ استوک دانشجویی

خرید لپ تاپ استوک دانشجویی

در فروشگاه اینترنتی آرالپ چه مدل لپ تاپ‌هایی عرضه می‌شوند؟ 

در فروشگاه اینترنتی آرالپ انواع مدل‌های مختلف از لپ تاپ استوک جهت فروش عرضه شده‌اند. شما می‌توانید بسته به نوع کاربری و میزان بودجه و کیفیتی که می‌خواهید برخوردار شوید، مدل مناسب خود را انتخاب نمایید. برخی از انواع کاربری‌ها لپ تاپ‌های بسیار پرقدرت نیاز دارند. از جمله این کاربری‌ها می‌توان کاربری مهندسی، برنامه‌نویسی، گیمینگ، رندرینگ، ترید و بورس را اشاره نمود. برای این کاربری‌ها باید از لپ تاپی استفاده کنیم که قدرت پردازشی بسیار بالایی را داشته باشد. برخی کاربری‌ها مانند دانش‌آموزی و دانشجویی، کاربری خانگی مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و... نیز وجود دارند که نیاز به قدرت پردازشی بسیار بالایی ندارند. برای این افراد خرید مدل‌های دارای قدرت پردازشی و ظرفیت حافظه رم و گرافیک نسبتاً پایین پیشنهاد می‌شود.

با این حال در فروشگاه لپ تاپ دست دوم آرالپ برای تمامی این کاربری‌ها، مدل‌های مخصوص و مناسبی عرضه شده‌اند.

مطلب پیشنهادی: خدمات فروش و پس از فروش فروشگاه آرالپ

آیا لپ تاپ دست دوم با گارانتی ارائه می شود؟

پاسخ به این سؤال مثبت است. با این حال این امر بستگی به فروشگاهی دارد که لپ تاپ خود را از آن خریداری می‌کنید. در فروشگاه لپ تاپ دست دوم آرالپ تمامی مدل‌های عرضه شده دارای یک ماه گارانتی رایگان برای قسمت‌های سخت‌افزاری از زمان تحویل دستگاه هستند. همچنین در صورت تمایل شما می‌توانید با پرداخت تنها ۱۰ درصد قیمت لپ تاپ استوک خریداری شده میزان این گارانتی را به یک سال افزایش دهید. محصول خریداری شده توسط شما در صورتی که ساکن شهرستان‌ها باشید، توسط تیپاکس به درب منزل و یا محل کار شما ارسال خواهد شد. بیمه ارسال محصولات از طرف شرکت پرداخت شده و شما می‌توانید محصول خود را در ۲ تا ۷ روز پس از خرید نهایی تحویل بگیرید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد