سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه

سیستم های کامپیوتری بسیار مقرون به صرفه ای وجود دارد که می توان از آنها برای صندوق فروشگاهی و رستورانی استفاده کرد. هزینه سیستم کامپیوتری به نیازهای خاص کسب و کار شما بستگی دارد، مانند تعداد رجیسترها، لوازم جانبی مورد نیاز و ویژگی نرم افزار کاربردی.
سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه

توضیحاتی در مورد سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه

سیستم کامپیوتر ارزان از جمله محصولاتی می باشد که همیشه طرفداران خود را داشته و محبوبیت آن هر روز بیشتر از قبل می شود. کامپیوترهای ارزان قیمت و کاربردی هم برای استفاده خانگی و هم برای مشاغل مختلف از جمله رستوران و مغازه گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند. این کامپیوترها از قطعات بسیار باکیفیت و کاربردی ساخته شده اند البته نسبت به کامپیوترهای جدید و قدرتمند موجود در بازار قطعات ضعیف تری دارند. برای مثال CPU و کارت گرافیک این کامپیوترها نسل های قدیمی تری هستند که همین موضوع باعث شده قیمت مناسب تری داشته باشند.

برای دیدن لیست موجودی کیس های استوک آرالپ کلیک کن

اگر گمان می کنید انواع سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه، کامپیوترهای ضعیف و از رده خارجی هستند کاملا در اشتباه هستید. این نوع از کامپیوترها ممکن است برای کارهای گرافیکی و گیمینگ گزینه مناسبی نباشند، اما برای مغازه و رستوران گزینه های بسیار مناسب و کاربردی به شمار می روند. کامپیوترهای استوک و دست دوم از جمله گزینه هایی به شمار می روند که برای رستوران و مغازه ایده آل به نظر می رسند. البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشت که کامپیوترهای دست دوم و استوک را بهتر است از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه های غیر مجاز احتمال دارد محصولات بی کیفیت و معیوب را عرضه کنند که این موضوع ممکن است ضرر و زیان زیادی را برای مشتری به دنبال داشته باشد.

سیستم کامپیوتر ارزان

سیستم کامپیوتر ارزان

صفحه نمایش سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه

صفحه نمایش یکی از تجهیزات مهم و کاربردی سیستم کامپیوتر ارزان به شمار می رود. صفحه نمایش وظیفه نمایش دستورات اجرا شده توسط سایر اجزای کامپیوتر برای کاربر را بر عهده دارد. در حال حاضر نمایشگر های بسیار پیشرفته ای در بازار موجود می باشد که قیمت های بالایی نیز دارند. برای کامپیوترهای ارزان مخصوص رستوران و مغازه معمولا صفحه نمایش های اچ دی یا فول اچ دی گزینه های بسیار مناسبی هستند. این صفحه نمایش ها هم قیمت مناسبی دارند و هم کیفیت مطلوبی از خود نشان می دهند.

کامپیوتر ارزان

کامپیوتر ارزان

CPU در سیستم های ارزان مخصوص رستوران و مغازه

یکی از اساسی ترین بخش های سیستم کامپیوتری ارزان مخصوص رستوران و مغازه، CPU می باشد. CPU می تواند قدرت پردازش کامپیوتر و همچنین اجرای برنامه های مختلف را تعیین کند. نسل های جدید CPU دارای قدرت بسیار بالایی هستند اما قیمت آنها زیاد است. معمولا برای سیستم های کاربردی و ارزان قیمت CPU های  CORE I3 و CORE I5 گزینه های بسیار خوبی به شمار می روند.

RAM در سیستم های ارزان مخصوص مغازه و رستوران

بدون شک RAM یکی از قطعات بسیار مفید در بهبود عملکرد سیستم کامپیوتر ارزان می باشد. رم را می توان یک نوع حافظه دانست. این حافظه می تواند با سرعت بسیار بالایی خواندن و نوشتن فایل ها را انجام دهد. رم های قدرتمند امروزی با سرعت 16، 32، 64 و... در بازار موجود می باشند. با توجه به نوع استفاده در مغازه و رستوران ها، رم 8 گیگ هم می تواند گزینه مناسبی باشد. بدین ترتیب برای اینکه سیستم کامپیوتر ارزان قیمتی در مغازه یا رستوران خود داشته باشید بهتر است رم 8 و یا در نهایت 16 را انتخاب کنید.

حافظه رم

حافظه رم

کارت گرافیک در سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه

کارت گرافیک یکی از بخش های بسیار تاثیر گذار بر روی قیمت کامپیوتر می باشد. سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه نیازی به کارت گرافیک های بسیار قدرتمند ندارد. شرکت های مختلفی کارت گرافیک را تولید می کنند که از جمله آنها می توان به انویدیا و ایسوس اشاره کرد. کارت های گرافیک که مربوط به نسل های گذشته این محصول هستند با قیمت های بسیار مناسب تری به نسبت محصولات مدرن و امروزی در بازار عرضه می شوند. بدین ترتیب برای کامپیوترهای مخصوص مغازه و رستوران بهتر است کارت گرافیک های نسل قبلی را استفاده کنید تا قیمت کامپیوتر بالاتر از حد نیاز نرود.

کارت گرافیک

کارت گرافیک

پورت های مورد نیاز در سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص مغازه و رستوران

سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص مغازه و رستوران باید به اندازه نیاز پورت های مختلف را داشته باشد. زیاد بودن تعداد پورت ها باعث می شود تا استفاده از کامپیوتر به خصوص برای رستوران ها و مغازه ها راحت تر شود. با توجه به اینکه ممکن است تجهیزات جانبی مثل پرینتر و.. بر روی این کامپیوتر ها نصب شود، لذا داشتن پورت های مختلف یک امتیاز برای آنها محسوب می شود. پورت های اچ دی ام آی و یو اس بی از جمله پورت های رایج و کاربردی به شمار می روند که هر کامپیوتری باید آنها را داشته باشد. پورت های یو اس بی هر چقدر بیشتر باشند کارایی کامپیوتر بیشتر می شود.

پورت های کامپیوتر

پورت های کامپیوتر

درایو نوری

درایو نوری یکی از تجهیزات مورد نیاز سیستم کامپیوتر ارزان می باشد. یک عدد درایو نوری نیز برای کامپیوترها کفایت می کند. درایوهای نوری کمک می کنند تا بتوان انواع دیسک نوری را بر روی کامپیوتر اجرا کرد. معمولا درایو های نوری برای نصب ویندوز و برنامه های کاربردی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. البته امروزه با وجود وسایلی مثل فلش نیاز به درایوهای نوری کمتر از گذشته شده است.

برای دیدن لیست قیمت لپ تاپ دست دوم آرالپ کلیک کن

اسپیکر و وب کم

قدرت اسپیکر و وب کم نیز بر روی قیمت کامپیوتر تاثیر می گذارند. اسپیکرهای قدرتمند کمک می کنند تا بتوان صدای واضح و بلندی را از کامپیوتر دریافت کرد. وبکم های باکیفیت نیز در برقراری ارتباط تصویری عملکرد درخشانی از خود باقی می گذارند. کامپیوترهای ارزان اگر اسپیکرهای قدرتمندی داشته باشند نیز تاثیر چندان زیادی بر روی قیمت آنها نخواهد گذاشت.

طراحی و شکل ظاهری

بسیاری از افراد بر این باورند که فقط کامپیوترهای گران قیمت زیبایی لازم را دارند. معمولا کامپیوترهای ارزان قیمتی نیز می توان پیدا کرد که از نظر ظاهری در شرایط ایده آلی قرار دارند. با توجه به فضای مغازه و رستوران ها، بهتر است به طراحی و زیبایی کامپیوترها اهمیت بیشتری داده شود. خرید محصولات برندهای معتبر کمک می کند تا بتوان کامپیوترهای زیباتری را تهیه کرد.

قیمت سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه

قیمت سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه باید به نحوی باشد که برای صاحبان این کسب و کارها مقرون به صرفه باشد. معمولا کامپیوترهای گران قیمت از نظر اقتصادی برای کسب و کارها مناسب نیستند، از طرفی کامپیوترهای بسیار ارزان قیمت و قدیمی نیز ممکن است کارایی لازم را نداشته باشند. بدین ترتیب بهتر است کامپیوترهای دست دوم را انتخاب کنند تا بتوانند همزمان کیفیت لازم و قیمت مناسب را به همراه داشته باشند. کامپیوترهای دست دوم از حساسیت بالایی برخوردار بوده و بهتر است از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را بر اساس نیاز و میزان بودجه موجود داشته باشید.

خرید سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه

برای خرید سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه بهتر است فروشگاه های معتبر را پیدا کنید. فروشگاه های معتبری که به صورت آنلاین فعالیت می کنند می توانند گزینه ایده آلی برای خرید سیستم های ارزان قیمت باشند. با پیدا کردن چنین فروشگاه هایی دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و تنها با ارتباط تلفنی یا آنلاین می توان کامپیوتر مورد نظر را سفارش داد. فروشگاه آرالپ یکی از این فروشگاه های معتبر است که توانایی عرضه آنلاین انواع سیستم کامپیوتر ارزان مخصوص صندوق رستوران و مغازه به سراسر کشور را دارد.

مطالب مرتبط:

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد