آشنایی با روش های افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم

بسیاری از کارشناسان برای افزایش سرعت لپ تاپ توصیه می کنند لپ تاپ خود را به ویندوز 10 ارتقا دهید یا یک لپ تاپ جدید بخرید. با این حال، اگر می خواهید لپ تاپ خود را به صورت اقتصادی مدیریت کنید، برخی ترفند های کوچک تفاوت زیادی در عملکرد و سرعت آن ایجاد می کند.
آشنایی با روش های افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم

در سال های گذشته، تکنولوژی به عنوان یکی از مکمل های زندگی بسیاری از انسان ها به شمار رفته است. کالا های دیجیتال بسیار زیادی جزو تکنولوژی های روز دنیا هستند که یکی از آن ها لپ تاپ می باشد. لپ تاپ به عنوان یکی از نیاز های امروزی بشر شناخته شده که بیش از نیمی از مردم جهان، از این محصول استفاده می کنند. قطعا در صورت استفاده از لپ تاپ ها، ممکن است با مشکلات زیادی برخورد داشته باشید. یکی از این مشکلات کند شدن لپ تاپ و اجرای کند برنامه ها توسط لپ تاپ می باشد. در چنین شرایطی نیاز است تا با راه های افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم آشنایی داشته باشید.

برای دیدن لیست موجودی لپ تاپ های استوک ارزان آرالپ کلیک کن

در سال های گذشته، مجموعه های زیادی به منظور ارائه خدمات در زمینه لپ تاپ و کامپیوتر ها تاسیس شده اند. بسیاری از این مجموعه ها، روش های زیادی را برای افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم معرفی کرده اند که برخی از آن ها مناسب هستند. در این بین برخی از روش ها به دلیل بازدهی بهتر و نتیجه گیری مطلوب، به عنوان روش مفید تری شناخته می شوند. اما قبل از هر چیزی نیاز است تا حتما اطلاعاتی را در رابطه با این روش ها داشته باشید. در غیر این صورت، ممکن است علاوه بر جلوگیری از افزایش سرعت لپ تاپ، سبب کندی بیشتر لپ تاپ خود نیز شوید.

خستگی از کندی سرعت لپ تاپ

خستگی از کندی سرعت لپ تاپ

سرویس سالیانه به عنوان بهترین روش برای افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم

همان طور که می دانید، لپ تاپ نیز مانند سایر کالا های دیجیتالی از بخش های متفاوتی به وجود آمده که هر یک از آن ها، دارای طول عمر خاصی هستند. برخی از قطعات لپ تاپ ها، از طول عمر نسبتا کمتری برخوردار می باشند. قطعا خرابی و اختلال در بعضی از قطعات لپ تاپ می تواند در طول مدت زمان زیاد، باعث ایجاد مشکلات مختلفی در سیستم شما شود. یکی از این مشکلات کاهش سرعت لپ تاپ بوده که موجب می شود تا شما نتوانید به خوبی از لپ تاپ خود استفاده کنید. در چنین شرایطی پیدا کردن مشکل لپ تاپ مسئله ای بسیار سخت می باشد، چرا که همان طور که گفته شد، لپ تاپ از قطعات متفاوتی ساخته شده است.

افزایش سرعت لپ تاپ در کمترین زمان

افزایش سرعت لپ تاپ در کمترین زمان

در چنین شرایطی می توانید با جستجوی یک مجموعه که در زمینه ارائه خدمات لپ تاپ دست دوم یا لپ تاپ استوک نقش دارند، مشکل خود را بر طرف کنید. چنین مراکزی به دلیل آشنایی بیشتر با لپ تاپ های دست دوم، می توانند با انجام دادن سرویس های سالیانه، تاثیر مثبتی را در افزایش سرعت لپ تاپ های شما بگذارند. سرویس سالیانه شامل تعمیر و اصلاح بسیار از قطعات شده و در این فرآیند، بسیاری از قسمت های لپ تاپ شما پاکیزه خواهند شد. با انجام مراحل ذکر شده می توان شاهد تغییرات چشمگیر سرعت لپ تاپ ها بود. توجه داشته باشید که سرویس های سالیانه لپ تاپ، باید حتما توسط مجموعه ای معتبر انجام بگیرد.

برای دیدن لیست موجودی کیس های استوک آرالپ کلیک کن

نرم افزار های خود را برای افزایش لپ تاپ دست دوم خود، بهینه کنید

یکی از روش های متداول برای افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم، بهینه سازی نرم افزار ها می باشد. این فرآیند در واقع به معنی مدیریت برنامه های موجود بر روی لپ تاپ های شما می باشد. شما با استفاده از بخش مدیریت برنامه ها، می توانید نرم افزار های اضافه را حذف کنید. این برنامه ها می توانند شامل بازی ها، برخی از برنامه های کاربرد و ... شوند. توجه داشته باشید که نرم افزار های تاثیر مستقیمی را در کند شدن لپ تاپ شما خواهند داشت.

سرویس های سالیانه لپ تاپ

سرویس های سالیانه لپ تاپ

در برخی اوقات، شما در زمان های طولانی مدت از یک برنامه استفاده نمی کنید. این مسئله موجب می شود تا ظرفیت رم لپ تاپ شما اشغال گردد. در چنین شرایطی می توانید با استفاده از یک برنامه کلینر، داده های مضر اشغال شده در رم لپ تاپ خود را حذف کنید. در چنین شرایطی با آزاد شدن فضای رم، سرعت لپ تاپ استوک یا دست دوم شما تا میزان زیادی افزایش خواهد یافت.

تعویض هارد برای افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم

بسیاری از مراکز و مجموعه های ارائه دهنده خدمات لپ تاپ دست دوم یا استوک، به شما پیشنهاد می کنند تا برای افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم خود، به تعویض هارد بپردازید. در بسیاری از لپ تاپ های قدیمی همچنان از هارد های HDD استفاده می شود. این هارد ها با داشتن معایب بسیار زیاد، به عنوان گزینه مطلوبی برای شما به شمار نمی روند. در سال های اخیر هارد SSD به عنوان گزینه فوق العاده تری برای اکثریت لپ تاپ ها به شمار می رود. لپ تاپ های امروزی اغلب از هارد SSD بهره مند هستند که این مسئله تاثیر زیادی را در افزایش سرعت لپ تاپ ها داشته است.

به طور کلی هارد SSD تنها در یک بخش لپ تاپ شما موثر نخواهد بود. بر اساس نتایج به دست آمده، هارد SSD تمامی بخش های مختلف لپ تاپ شما را با افزایش سرعت مواجه خواهند کرد. راه اندازی برنامه ها، راه اندازی لپ تاپ و ... در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و شما می توانید از این ویژگی لپ تاپ خود به بهترین شکل بهره مند شوید. طول عمر این هارد بیشتر بوده و همچنین مصرف انرژی توسط آن بسیار کمتر می باشد. این مسئله موجب می شود تا باتری لپ تاپ شما نیز از طول عمر بیشتری بهره مند شود.

تشخیص مشکل کندی لپ تاپ

تشخیص مشکل کندی لپ تاپ

آپدیت سیستم عامل لپ تاپ

یکی دیگر از روش های کارآمد که می توان از آن برای افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم یا استوک استفاده نمود، آپدیت سیستم عامل لپ تاپ می باشد. امروزه شرکت های ارائه دهنده سیستم عامل لپ تاپ ها، محصولات جدیدتری را با فناوری های بروز روانه بازار کرده اند. قطعا شما با استفاده از این سیستم عامل ها می توانید تاثیر مثبتی را در افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم خود داشته باشید. لازم به ذکر است که سالانه سیستم عامل های زیادی توسط شرکت های مجرب دنیا ارائه می شود که هر یک از آن ها از ویژگی های خاصی بهره مند هستند. همچنین سیستم عامل نصب شده بر روی لپ تاپ شما باید اورجینال باشد. این مسئله بدین معناست که مراکز خدماتی بسیار زیادی وجود دارند که از سیستم عامل های غیراصل استفاده می کنند. بنابراین حتما لپ تاپ خود را به یک مجموعه معتبر مانند آرالپ بسپارید تا بتوانید از افزایش سرعت قابل توجه لپ تاپ خود بهره مند شوید.

جمع بندی

همان طور که متوجه شدید، روش های زیادی وجود دارند که می توان به وسیله آن ها، به افزایش سرعت لپ تاپ دست دوم پرداخت. نیاز است که بدانید، شما باید با اطلاعات کاملی نسبت به استفاده از هر یک از این روش ها بپردازید. با این شرایط قطعا می توانید تا میزان بسیار زیادی سبب افزایش سرعت لپ تاپ خود شوید و سلامت بیشتری را برای لپ تاپ خود رقم بزنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مجموعه آرالپ ارتباط بگیرید. مشاوران ما در تلاش هستند تا با پرسش مشکلات لپ تاپ شما، بهترین راه حل ها را به شما ارائه دهند. قطعا در این شرایط شما می توانید از بازدهی بهتر لپ تاپ خود نیز بهره مند شوید.

مطلب پیشنهادی: 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد