معرفی بهترین مدل های لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی

به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های استوک برای طراحی گرافیکی هستید؟ در این مطلب ما طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌های مختلف را با دقت انتخاب کرده‌ایم. ما متوجه هستیم که همه در حال حاضر بودجه زیادی ندارند، بنابراین انتخاب های مقرون به صرفه را در نظر گرفتیم.
معرفی بهترین مدل های لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی

لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی نیاز دارید و می خواهید هزینه ای مقرون به صرفه برای آن پرداخت کنید؟ در ادامه ضمن معرفی این نوع کالاها، می خواهیم لیستی از بهترین ها را برای شما معرفی کنیم که می توانند گزینه های جذابی با توجه به قیمت داشته باشند. حداقل تعرفه ها از 9 میلیون تومان شروع شده و تا بازه قیمتی 55 میلیون تومان درنظر گرفته شده اند.

برای دیدن لیست موجودی لپ تاپ های استوک گیمینگ کلیک کن

لپ تاپ های استوک برای کارهای گرافیکی چیست؟

تهیه لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی یکی از بهترین پیشنهادهایی است که می توانید برای رفع نیاز خود در پردازش های سنگین داشته باشید. با توجه به استوک بودن این تجهیزات، قیمت آنها به نصف و حتی نزدیک به یک سوم شکسته شده و به همین خاطر ارزش فوق العاده بالایی برای خرید دارند. فرقی نمی کند چه هزینه‌ای درنظر گرفته‌اید، در ادامه برای بودجه های مختلف، پیشنهادات جذابی جهت خرید این تجهیزات ارائه کرده ایم.

لپ تاپ استوک تجهیزاتی هستند که معمولا در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، فصل فروش آنها تمام شده و یا توسط کاربر حداقل یکبار استفاده شده اند. از آنجایی که کمپانی های بزرگ در کشورهای پیشرفته مدل های جدیدی معرفی می کنند، لپ تاپ های قدیمی در بازار به سرعت جایگزین می‌شوند. این رویه منجر می شود تا بخشی از این کالاها به کشورهای دیگر سرازیر شوند. همچنین قسمتی دیگر از محصولات به عنوان مدل‌هایی که کارتن آنها باز شده، از سوی مشتری مرجوع گشته یا در انبار نگهداری می شوند، برای فروش با قیمتی کمتر به دیگر کشورها ارسال می گردد.

عموما لپ تاپ‌های استوک شامل مدل‌هایی با کاربری معمولی هستند اما می‌توان لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی را نیز در میان آن مشاهده نمود. در ادامه با ما باشید تا به بررسی چند مدل پیشنهادی در بازه های قیمتی مختلف بپردازیم.

آشنایی با لپ تاپ های استوک گرافیکی

آشنایی با لپ تاپ های استوک گرافیکی

بهترین مدل های لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی تا 17 میلیون

پیدا کردن یک لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی آن هم در میان دستگاه‌های دست دوم بازار بسیار سخت است. از این رو تلاش کردیم گلچینی از بهترین لپ تاپ گرافیگدار دست دوم را در رده‌های قیمتی مختلف به شما معرفی کنیم. در ابتدا برای بازه قیمتی تا 17 میلیون تومان می‌توان گفت:

  • Dell Latitude E6430: این مدل ارزان ترین لپ تاپ استوک گرافیکدار در این بخش است. به همین خاطر کسانی که بودجه‌ای تا 10 میلیون تومان دارند، می توانند این مدل را درنظر بگیرند. از مهم ترین مشخصات این دستگاه باید به استفاده از نسل 7 پردازنده در مدل Core i7 – 3740QM با بازه فرکانسی 2.9 – 3.6 گیگاهرتز اشاره کرد که در کنار آن، یک گرافیک از نوع NVIDIA NVS 5200M 1GB به کار رفته است. همچنین برای روان‌تر کردن اجرای برنامه‌های مختلف، 8 گیگابایت رم درنظر گرفته شده و در کل با توجه به مشخصات آن، می‌توان این مدل را به اندازه سری ThinkPad لنوو قدرتمند دانست.
  • Lenovo ThinkPad L470: مدل های تینک پد به صنعتی و جان سخت بودن شان معروف هستند و می توان از آنها برای چند دهه استفاده کرد. در مدل L470، یک پردازنده نسل 5 استفاده شده که مدل آن Core i5 – 6300U با کش 3 مگابایت و معماری Skylake است. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم بوده و دارای گرافیک Intel Graphics HD 520 می‌باشد.
  • Dell Latitude E5480: این مورد در لیست بهترین لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی تا 17 میلیون تومان، بیشترین هزینه را داشته اما بسیار ارزشمند است. در این مدل، یک پردازنده نسل 7 استفاده شده و علاوه بر درنظر گرفتن یک رم 8 گیگابایتی، می‌توان از گرافیک GeForce 930MXآن با ظرفیت 2 گیگابایت نیز استفاده کرد. همچنین شما می توانید از مزیت استفاده از حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت در آن بهره ببرید.

برای دیدن لیست موجودی لپ تاپ های استوک رندرینگ کلیک کن

بهترین لپ تاپ های استوک برای کارهای گرافیکی تا 17 میلیون

بهترین لپ تاپ های استوک برای کارهای گرافیکی تا 17 میلیون

بهترین مدل های لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی تا 30 میلیون

حال در یک سطح بالاتر، لیست بهترین لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی را تا بازه قیمتی 30 میلیون تومان معرفی می‌کنیم که عبارتند از:

  • HP Zbook 15 G3: اگر به دنبال یک مدل با پردازنده HQ هستید که از نسل 7 اینتل برخوردار باشد باید Zbook 15 G3 را بشناسید. این مدل دارای یک گرافیک مجزا یعنی Nvidia Quadro M1000M با 2 گیگابایت حافظه مجزا بوده و برای آن یک رم 16 گیگابایتی DDR4 درنظر گرفته شده است. توجه کنید که در کنار سایر مشخصات آن، یک هارد SSD با ظرفیت 256 گیگابایت نیز وجود دارد.
  • Asus ZenBook 14 UX434: این دستگاه با داشتن یک گرافیک مجزا، به عنوان بهترین لپ تاپ استوک گرافیک بالا در این بازه قیمتی درنظر گرفته می‌شود. در این دستگاه یک پردازنده رایزن با مدل AMD Ryzen 5 4500U استفاده شده است. توانایی این پردازنده تقریبا برابر با مدل Core i5 – 1230U می باشد. گرافیک به کار رفته در این دستگاه، دارای 2 گیگابایت ظرفیت بوده و از NVIDIA Geforce MX350 بهره می برد. همچنین حافظه ذخیره سازی درنظر گرفته شده برای آن 256 گیگابایت SSD است.
  • Dell Inspiron 7500 2 in 1: برای کسانی که به دنبال یک دستگاه قدرتمند به خصوص برای طراحی هستند، لپ تاپ دل 7500 گزینه مناسبی خواهد بود. به این نکته توجه کنید که رزولوشن درنظر گرفته شده برای این لپ تاپ، از کیفیت 4K برخوردار است که برای طراحی بسیار عالی خواهد بود. در کنار آن نیز مشخصات جذابی درنظر گرفته شده اند که می توان به پردازنده اینتل Core i7-10510U، رم 16 گیگ و نیز گرافیک انویدیا GeForce MX330 2GB اشاره کرد.

معرفی بهترین لپ تاپ استوک مخصوص طراحی تا 30 میلیون

معرفی بهترین لپ تاپ استوک مخصوص طراحی تا 30 میلیون

بهترین مدل های لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی تا 52 میلیون

حال به سراغ بهترین لپ تاپ استوک مخصوص رندر با گرافیک های قدرتمند می رویم که طبیعتا رنج قیمتی بالایی دارند. در این مدل ها می توان به معرفی موارد زیر پرداخت که عبارتند از:

  • HP Omen 15-EK0: وجود گرافیک RTX در این لپ تاپ، دیگر هیچ شبهه ای برای خرید آن باقی نمی گذارد. اچ پی در این مدل یک شاهکار را ارائه کرده که گرافیک RTX 2060 با ظرفیت 6 گیگ در آن به کار رفته است. همچنین پردازنده آن نیز مدل Core i7 – 10750 مدل H است که در کنار رم 16 گیگ و حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت، عملکرد فوق العاده ای را ارائه می نماید.
  • MSI Delta 15: این مدل آخرین پیشنهاد ما است که می توانید آن را بهترین لپ تاپ مناسب گیمینگ در این لیست درنظر بگیرید. یک لپ تاپ کاملا حرفه ای که برای آن یک پردازنده آ ام دی از نوع Ryzen 7 5800H و نیز گرافیک Radeon RX 6700M 10GB درنظر گرفته شده است. شما می توانید برای انواع کاربری های دیگر از جمله رندرینگ، تولید محتوا و دانشجویی از این لپ تاپ استفاده نموده و از حافظه 512 گیگابایت آن برای اجرای سریع تر برنامه های خود بهره ببرید.

معرفی بهترین لپ تاپ های استوک برای کارهای گرافیکی تا 55 میلیون

معرفی بهترین لپ تاپ های استوک برای کارهای گرافیکی تا 55 میلیون

پرسش و پاسخ های متداول

برخی از سوالاتی که کاربران ممکن است در مورد خرید لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی داشته باشند، عبارتند از:

  • آیا خرید لپ تاپ استوک گرافیک دار ارزش دارد؟

بیشتر مدل های استوک عمر زیادی نکرده اند و از سوی دیگر به واسطه آنکه غالبا یکبار استفاده شده اند، هزینه بسیار کمتری دارند. با توجه به این موضوع، می توان خرید این نوع تجهیزات به خصوص لپ تاپ استوک جدید گرافیک دار را بسیار جذاب دانست.

  • خرید لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی به چه کسانی توصیه می شود؟

کسانی که با خرید دستگاه های دست دوم مشکلی ندارند و بودجه محدودی جمع آوری کرده‌اند، می‌توانند اقدام به خرید این تجهیزات نمایند.

مطالب مرتبط:

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد