نکات طلایی خرید لپ تاپ دست دوم ارزان

اگر می‌خواهید با خرید لپ‌تاپ بعدی خود حسابی صرفه جویی کنید، لپ‌تاپ دست دوم یا استوک ممکن است برای شما جذاب باشد. با این حال، خرید یک لپ‌تاپ کارکرده خطرات خاص خود را دارد و درست مانند خرید یک خودروی جدید، باید آزمایش‌ها و اقدامات پیش گیرانه انجام دهید.
نکات طلایی خرید لپ تاپ دست دوم ارزان

توضیحاتی در مورد قیمت لپ تاپ دست دوم ارزان 

لپ تاپ دست دوم ارزان طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را شامل می شود. نمی توان یک یا چند مدل خاص از لپ تاپ ها را به عنوان لپ تاپ ارزان دست دوم معرفی کرد. برای شناسایی این گروه از لپ تاپ تاپ ها باید با  نکات طلایی خرید لپ تاپ دست دوم ارزان قیمت آشنا شویم. بعد از آشنایی با این نکات متوجه می شویم که کدام لپ تاپ برای ما ارزان قیمت محسوب می شود.

برای دیدن لیست موجودی لپ تاپ های استوک ارزان آرالپ کلیک کن

لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ دست دوم

آیا صرف کمترین هزینه برای خرید یک لپ تاپ می تواند نشان دهنده ارزان بودن آن باشد؟ اگر بخواهیم به صورت ظاهری به قضیه نگاه کنیم جواب مثبت است؛ اما حقیقت ماجرا این است که باید بر اساس کاربری که از لپ تاپ انتظار داریم، ارزان ترین لپ تاپ را تهیه کنیم. بدین ترتیب اینکه چه کاری قرار است با لپ تاپ انجام شود می تواند در قیمت لپ تاپ تاثیرگذار باشد. مثلا لپ تاپ ارزان برای یک گیمر با لپ تاپ ارزان برای یک برنامه نویس اختلاف قیمت نسبتا زیادی دارد.

لپ تاپ دست دوم ارزان در این سال ها با توجه به رشد روز افزون قیمت لپ تاپ های نو اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. افراد زیادی را می توان پیدا کرد که لپ تاپ مورد نظر خود را پیدا کرده اند اما به خاطر هزینه بالا نمی توانند آن را تهیه کنند. در چنین شرایطی بهترین کار خرید لپ تاپ ارزان دست دوم می باشد. لپ تاپ های دست دوم بر اساس برندی که دارند و همچنین امکانات آنها قیمت گذاری می شوند. بدین ترتیب تنوع قیمت علاوه بر لپ تاپ های نو، شامل لپ تاپ های دست دوم نیز می شود.

برای دیدن لیست موجودی کیس های استوک آرالپ کلیک کن

نیازسنجی برای انتخاب لپ تاپ ارزان دست دوم

اولین نکته طلایی که می توان برای انتخاب لپ تاپ ارزان معرفی کرد، نیازسنجی است. هر شخصی باید قبل از هر چیزی نیازسنجی بکند که چه نوع لپ تاپی با چه امکاناتی برای وی مناسب می باشد. لپ تاپ هایی در بازار وجود دارند که امکانات زیاد پیچیده ای ندارند و فقط برای استفاده های روزمره جهت دیدن فیلم و گوش دادن آهنگ مورد استفاده قرار می گیرند. این لپ تاپ ها ارزان ترین قیمت ممکن را در بین لپ تاپ ها دارند.

نمونه دیگری از لپ تاپ ها که رم و حافظه بیشتری دارند و دارای cpu قدرتمندتری هستند، برای کارهای برنامه نویسی مورد استفاده قرار می گیرند. این لپ تاپ ها از نمونه قبلی قیمت بیشتری دارند. لپ تاپ های مناسب برای برنامه نویسی با توجه به کیفیت بسیار مناسبی که دارند، قیمت بسیار خوبی دارند.

خرید لپ تاپ ارزان

خرید لپ تاپ ارزان

نوع دیگری از لپ تاپ های ارزان دست دوم لپ تاپ هایی هستند که برای کار حسابداری مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع لپ تاپ ها با وجود قیمت بالاتری که نسبت به مدل های قبلی دارند، قیمت آنها در برابر لپ تاپ های گیمینگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. لپ تاپ هایی که برای کارهای حسابداری مورد استفاده قرار می گیرند، دارای cpu نسبتا قدرتمندی می باشند تا بتوانند کارهای محاسباتی را بدون هیچ گونه هنگ و کندی انجام دهند. افرادی که به دنبال لپ تاپ های گیمینگ می باشند نیز می توانند در بین لپ تاپ های دست دوم گزینه مناسبی برای خود پیدا کنند. با این توضیحات بهتر متوجه شدیم که برای تهیه انواع لپ تاپ می توان قیمت های متنوعی را در بازار پیدا کرد.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید لپ تاپ استوک -بهترین لپ تاپ با کمترین هزینه

انتخاب برند برای خرید لپ تاپ استوک

یکی دیگر از نکاتی که می تواند در خرید لپ تاپ دست دوم ارزان کمک کننده باشد، انتخاب برند مناسب می باشد. برخی از برندهای موجود در بازار محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها عرضه می کنند. این اختلاف قیمت معمولا در برندهای معتبر و شناخته شده مثل ایسوس قابل مشاهده می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ دست دوم ارزان می باشید، لپ تاپ های برند ایسوس گزینه مناسبی به شمار نمی روند.

برخی از برندهای تولید کننده لپ تاپ مثل لنوو تمام تلاش خود را کرده اند تا بتوانند محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به بازار عرضه کنند. به همین خاطر برای افرادی که به دنبال خرید لپ تاپ ارزان دست دوم می باشند، برندهایی مثل لنوو گزینه مناسب تری می باشند. کیفیت و کارایی لپ تاپ های لنوو به نسبت قیمتی که دارند، بسیار مناسب می باشد.

علاوه بر برندهای معرفی شده می توان به برندهایی مثل ایسر، اچ پی و ام اس ای اشاره کرد. ایسر و لنوو را می توان ارزان ترین برندهای ارائه دهنده لپ تاپ در بازار دانست. البته ارزان بودن به معنای بی کیفیت بودن محصولات این برندها نمی باشد. این برندها بیشترین تلاش را در سال های اخیر در زمینه تکنولوژی انجام داده اند تا بتوانند محصولاتی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه نمایند.

خرید لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

بررسی ظاهری و تست لپ تاپ قبل از خرید

خرید لپ تاپ دست دوم کاری تخصصی بوده و هر کسی نمی تواند بدون داشتن اطلاعات کافی از عهده آن بر بیاید. بررسی ظاهری و تست لپ تاپ دست دوم در هنگام خرید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بهتر است قبل از خرید لپ تاپ استوک ظاهر آن به طور دقیق بررسی شود. هر گونه خراش، جای ضربه، شکستگی و... می تواند علامت هشداری برای بررسی دقیق تر باشد. در صورتی که هر گونه مشکل ظاهری در لپ تاپ دیده شود بهتر است برای بررسی دقیق تر کار را به افراد متخصص بسپارید.

بعد از بررسی ظاهر لپ تاپ می بایست اجزای مختلف لپ تاپ نیز بررسی شوند. باتری یکی از مهمترین قطعات لپ تاپ می باشد که اگر عملکرد مناسبی نداشته باشد، مشکلات زیادی برای کاربر به وجود می آورد. بهتر است ویندوز لپ تاپ را در روزهای ابتدایی عوض کنید تا بتوانید مشکلات سخت افزاری احتمالی لپ تاپ را نیز متوجه شوید. چنانچه در هنگام عوض کردن ویندوز لپ تاپ با مشکل خاصی مواجه شدید بهتر است با افراد متخصص موضوع را در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی: چگونه یک لپ تاپ استوک پرقدرت انتخاب کنیم؟

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

لپتاپ ارزان دست دوم را چگونه می توان تهیه کرد؟

اگر شما نیز به دنبال خرید لپ تاپ دست دوم ارزان می باشید اما نمی دانید آن را از کجا تهیه کنید، ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. مجموعه آرالپ با ارائه متنوع ترین لپ تاپ های دست دوم از نظر امکانات و قیمت، توانسته شرایط را برای یک خرید راحت و مقرون به صرفه فراهم نماید. خرید اینترنتی لپ تاپ دست دوم می‌تواند کمک کند تا با صرف کمترین زمان مناسب‌ترین لپ تاپ را بر اساس بودجه موجود تهیه کنید. تنوع زیاد لپ تاپ ها در خرید اینترنتی گزینه های انتخابی بیشتری را برای شما فراهم می کند.

خرید لپ تاپ دست دوم می تواند راهی مناسب و کاربردی برای افرادی باشد که لپ تاپ برای آنها یک نیاز روزانه محسوب می‌شود. کسب و کارهای مختلف در سال های اخیر به سمت اینترنتی شدن سوق پیدا کرده اند. همین موضوع باعث شده تا استقبال جهت خرید انواع لپ تاپ دست دوم افزایش چشمگیری داشته باشد. کیفیت بالای لپ تاپ دست دوم به همراه قیمت مناسب از جمله ویژگی های خرید لپ تاپ استوک به شمار می روند. امیدواریم نکاتی که در این مطلب بیان شد بتوانند شما را به خرید راحت و ارزان لپ تاپ استوک یا دست دوم نزدیک کنند.

مطالب مرتبط: 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد